Kako Pokémoni praznujejo 25. obletnico obstoja
Blagovna znamka Pokémon ve, kako pustiti pečat. Četrt stoletja obstoja so praznovali lani, njihovo slavje in komunikacijske aktivnosti pa so zelo prisotni še danes.
Kaja Kovič
Pokémon se je prvič pojavil leta 1996, ko so se javnosti predstavili z videoigrami, kmalu za tem pa so ustvarili še igralne karte, riskanke, televizijske oddaje, mobilne igre z virtualno resničnostjo in spremljevalni program v obliki igrač, oblek in drugih pripomočkov. Pokémoni so hitro postali ena od najbolj priljubljenih blagovnih znamk za otroke in ko se je leta 2021 približeval mejnik, 25. obletnica znamke, so vodilni vedeli, da morajo preseči vse dotedanje aktivnosti.
Trije poslovni cilji praznovanja obletnice
Cilji blagovne znamke ob 25. obletnici so bili predstaviti Pokémon kot kulturno silo potencialnim novim oboževalcem, ponovno pritegniti obstoječe oboževalce po vsem svetu in predstaviti najnovejši razvoj znamke na zabaven in vabljiv način.
Daniel Benkwitt, direktor komunikacij pri Pokémonu, pove, da so vse tri cilje uspeli doseči v slabih dveh letih, in sicer tako, da so izboljšali in posodobili programe in platforme, na katerih se pojavljajo male žverce, obenem pa so začeli sodelovati s skupino Universal Group in posneli nekaj pesmi, za katere so glasbeniki, kot so Katy Perry, Post Malone, J Balvin, Marbel, Zho in drugi, našli navdih pri Pokémonih. Na ta način so dosegli nove oboževalce preko uveljavljenih medijsko izpostavljenih oseb.
»Skupaj z našimi velikimi agencijskimi partnerji smo nato prišli do brilijantne ideje, kako bo blagovna znamka Pokémon vsa glasbena sodelovanja predstavila javnosti na še boljši način,« je povedala Bridget Ferris iz Universal Music. In tako je luč sveta ugledal album »Pokémon 25: The Album« s 14 skladbami v angleščini, španščini, francoščini in japonščini.
43 milijonov ogledov le za eno od 14 pesmi
Videospot Katy Perry za pesem Electric je v enem letu zbral kar 43 milijonov ogledov, animirani glasbeni videoposnetek Posta Malona pa nekaj več kot 15 milijonov ogledov na YouTubu. Obe pesmi sta dosegli prvo mesto na Spotifyevi lestvici. Posnetek Posta Malona je postal osrednji del Pokémonove komunikacijske akcije ob 25. obletnici, ki je leta 2021 osvojila zlatega kanskega leva.
Pesmi, videoposnetki, objave in koncerti v okviru albuma so v enem letu ustvarili 6,5 milijarde prikazov in pritegnili več kot 70 milijonov starih in novih oboževalcev.