hn
Aktualno

Kako RoMaChild vstopa na glasbeni trg?

Vstop na (zasičeni) glasbeni trg ni preprosta naloga, kar je na lastni koži spoznal tudi novi slovenski glasbeni dvojec RoMa Child. Zato sta še posebej pozorna na znamčenje in promocijo.

Duet RoMaChild sestavljata Roman Ratej in Martin Štibernik. Prvi je bobnar svetovnega in slovenskega slovesa, ki je igral na največjih svetovnih odrih in sodeloval z velikimi svetovnimi in domačimi imeni popularne glasbe, drugi pa je eden od najbolj iskanih in najboljših producentov pri nas, ki je mnogim glasbenikom pomagal do najbolj predvajanih uspešnic pri nas. Ustvaril je že več kot 500 pesmi, sodeloval je tudi s svetovno znanimi producenti.

Prvenec RoMaChild se imenuje Supersonic Gaucho, predstavlja zmes različnih glasbenih žanrov, z besedilom pa opogumlja poslušalca, da živi v trenutku tukaj in zdaj in ne zapravlja preveč časa s čakanjem na popolno priložnost enkrat v prihodnosti.

Marketing na več ravneh

Roman Ratej in Martin Štibernik sta k sodelovanju povabila strokovnjakinjo za odnose z javnostmi Živo Jalovec, s katero sta postavila okvirje znamčenja, marketinške prijeme in opredelila sporočilnost same skupine, ona pa skrbi tudi za vsa družbena omrežja glasbenikov (Instagram, Facebook, Twitter in TikTok in seveda Youtubov kanal). Kljub temu da je za RoMaChild glasba bistvenega pomena, pa ne pozabljata na vizualni del glasbene poti: »Posneli smo promocijski 'live session' z video ekipo Aleša Bravničarja (Booster Production), z oblikovalcem Luko Kobaletom smo postavili celostno grafično podobo, razvili vizualizacije tudi za koncerte, ki so v največji meri usklajene z grafično podobo znamke, seveda pa bo tudi promocijsko gradivo (»merch«) nekaj posebnega.«

Podlaga za promocijo je bila zastavljena, zdaj pa sta Ratej in Štibernik pripravljena na pot do zastavljenih ciljev. Eden od njih je tudi tujina. »Prve korake v to smer smo že naredili, vendar nam je pomembno, da najprej postavimo trdne temelje na domačih tleh,« sta povedala za MM. »Že dejstvo, da sva na odru zgolj dva akterja, ki zvenita kot veččlanski band, je nekaj, kar ne slišiš in vidiš prav pogosto,« verjameta v svoj uspeh.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji