k
Aktualno

Kako se bo razvijala športna panoga?

Raziskava Mastercard Index ekonomije športa 2023, ki je zajela več kot 11 tisoč Evropejcev, vključno s Slovenci, razkriva smernice razvoja športne panoge in ekonomije v prihodnosti.

Pregovorna strast do športa v Evropi še vedno ostaja na zelo visoki ravni. Športni navdušenci so po končani pandemiji komaj čakali, da se vrnejo nazaj v športne dvorane in na stadione. Več kot polovica Evropejcev (54 odstotkov) in kar 60 odstotkov Slovencev je leta 2022 obiskala dogodke v živo.

Ne le spremljanje športa, tudi udejstvovanje v športu je bilo preteklo leto precej večje kot leta poprej.

Kljub velikemu uživanju športa v živo pa na stari celini raste digitalni odtis športa. Evropejci menijo, da je bila tehnologija v zadnjih 12-ih mesecih zelo pomembna za njihovo uživanje v najljubših športih. Sem sodijo e-šport, podkasti, sodobni zasloni in tudi virtualna resničnost - digitalni odtis športa pa se bo v letu 2023 še povečeval.

Katere so ključne smernice športa 2023?

  1. Športno razvedrilo, ki ga poganja tehnologija: 52 odstotkov Slovencev verjame, da se v tehnologiji skriva ključ do bolj vključujoče in dobičkonosne prihodnosti športa; kar 49 odstotkov pa bi jih rado doživelo športni dogodek s pomočjo virtualne resničnosti.
  2. Aktualnost športa v živo: v letu 2022 je 60 odstotkov Slovencev obiskalo športne dogodke v živo. V peterici najbolj priljubljenih športov so nogomet, košarka, kolesarstvo, odbojka in rokomet.
  3. Vzpon ekonomije telesne vadbe: za Slovence so bile najbolj priljubljene športne telesne aktivnosti pohodništvo, kolesarjenje, tek, plavanje in nogomet. 54 odstotkov Slovencev je v letu 2022 vadilo več kot v letu 2021.
  4. Šport in potovanja: 34 odstotkov Slovencev namerava potovati, da bi si leta 2023 ogledali športni dogodek v živo ali pa z željo, da bi smučali ali deskali na snegu.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji