k
Aktualno

Kako se bo razvijala športna panoga?

Raziskava Mastercard Index ekonomije športa 2023, ki je zajela več kot 11 tisoč Evropejcev, vključno s Slovenci, razkriva smernice razvoja športne panoge in ekonomije v prihodnosti.

Pregovorna strast do športa v Evropi še vedno ostaja na zelo visoki ravni. Športni navdušenci so po končani pandemiji komaj čakali, da se vrnejo nazaj v športne dvorane in na stadione. Več kot polovica Evropejcev (54 odstotkov) in kar 60 odstotkov Slovencev je leta 2022 obiskala dogodke v živo.

Ne le spremljanje športa, tudi udejstvovanje v športu je bilo preteklo leto precej večje kot leta poprej.

Kljub velikemu uživanju športa v živo pa na stari celini raste digitalni odtis športa. Evropejci menijo, da je bila tehnologija v zadnjih 12-ih mesecih zelo pomembna za njihovo uživanje v najljubših športih. Sem sodijo e-šport, podkasti, sodobni zasloni in tudi virtualna resničnost - digitalni odtis športa pa se bo v letu 2023 še povečeval.

Katere so ključne smernice športa 2023?

  1. Športno razvedrilo, ki ga poganja tehnologija: 52 odstotkov Slovencev verjame, da se v tehnologiji skriva ključ do bolj vključujoče in dobičkonosne prihodnosti športa; kar 49 odstotkov pa bi jih rado doživelo športni dogodek s pomočjo virtualne resničnosti.
  2. Aktualnost športa v živo: v letu 2022 je 60 odstotkov Slovencev obiskalo športne dogodke v živo. V peterici najbolj priljubljenih športov so nogomet, košarka, kolesarstvo, odbojka in rokomet.
  3. Vzpon ekonomije telesne vadbe: za Slovence so bile najbolj priljubljene športne telesne aktivnosti pohodništvo, kolesarjenje, tek, plavanje in nogomet. 54 odstotkov Slovencev je v letu 2022 vadilo več kot v letu 2021.
  4. Šport in potovanja: 34 odstotkov Slovencev namerava potovati, da bi si leta 2023 ogledali športni dogodek v živo ali pa z željo, da bi smučali ali deskali na snegu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji