Kako se je Elon Musk odločil prvič oglaševati Teslo
Izvršni direktor Tesle Elon Musk se je doslej uspešno izogibal tradicionalnim oglaševalskim strategijam in akcijam, toda povečana konkurenca na trgu električnih vozil mu diha za ovratnik.
Kaja Kovič
V Tesli bodo na področju oglaševanja začeli z majhnimi koraki. Kot se je izrazil Musk, bodo kmalu začeli »nekoliko« oglaševati Tesline avtomobile. Sliši se prevzetno, a v resnici ta najava pomeni velik premik za blagovno znamko, ki se je do zdaj uspešno izogibala oglasom – in to kar 20 let.
»Sovražim oglaševanje!«
Podjetje je sicer že od nekdaj naklonjeno širjenju dobrega mnenja o blagovni znamki s strani lastnikov in oboževalcev Tesle, a plačanih tradicionalnih oglaševalskih akcij ni izvajalo. Po vsej verjetnosti jim tega niti ni bilo treba, saj je Tesla pionir na svojem področju, ki se odlikuje tako po kakovostnem dizajnu kot tehnologiji, poleg tega pa je Musk na vprašanje, kako to, da se nikoli niso posluževali oglaševanja, pikro odgovoril: »Sovražim oglaševanje, zato se ga nismo šli!«
»Oglaševanje je super!«
Na letnem srečanju delničarjev Tesle pa je Musk vseeno popustil in sprejel dejstvo, da se bo podjetje v bližnji prihodnosti preizkusilo tudi na področju oglaševanja in »videlo, kako gre«. Prisotnim je razložil, da je svoje mnenje o oglaševanju malce omehčal po nakupu Twitterja, ki je zelo odvisen od oglaševalcev: »Moral bi reči, da je oglaševanje super in da bi vsi morali to početi!«
Elon Musk je po srečanju za CNBC dejal, da še nimajo jasnega koncepta oglaševanja, bo pa to v prvi vrsti informativno in estetsko.