mmm
Aktualno

Kako se je Elon Musk odločil prvič oglaševati Teslo

Izvršni direktor Tesle Elon Musk se je doslej uspešno izogibal tradicionalnim oglaševalskim strategijam in akcijam, toda povečana konkurenca na trgu električnih vozil mu diha za ovratnik.

V Tesli bodo na področju oglaševanja začeli z majhnimi koraki. Kot se je izrazil Musk, bodo kmalu začeli »nekoliko« oglaševati Tesline avtomobile. Sliši se prevzetno, a v resnici ta najava pomeni velik premik za blagovno znamko, ki se je do zdaj uspešno izogibala oglasom – in to kar 20 let.

»Sovražim oglaševanje!«

Podjetje je sicer že od nekdaj naklonjeno širjenju dobrega mnenja o blagovni znamki s strani lastnikov in oboževalcev Tesle, a plačanih tradicionalnih oglaševalskih akcij ni izvajalo. Po vsej verjetnosti jim tega niti ni bilo treba, saj je Tesla pionir na svojem področju, ki se odlikuje tako po kakovostnem dizajnu kot tehnologiji, poleg tega pa je Musk na vprašanje, kako to, da se nikoli niso posluževali oglaševanja, pikro odgovoril: »Sovražim oglaševanje, zato se ga nismo šli!«

»Oglaševanje je super!«

Na letnem srečanju delničarjev Tesle pa je Musk vseeno popustil in sprejel dejstvo, da se bo podjetje v bližnji prihodnosti preizkusilo tudi na področju oglaševanja in »videlo, kako gre«. Prisotnim je razložil, da je svoje mnenje o oglaševanju malce omehčal po nakupu Twitterja, ki je zelo odvisen od oglaševalcev: »Moral bi reči, da je oglaševanje super in da bi vsi morali to početi!«

Elon Musk je po srečanju za CNBC dejal, da še nimajo jasnega koncepta oglaševanja, bo pa to v prvi vrsti informativno in estetsko.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji