wish
Aktualno

Kako se spletna trgovina Wish bori s konkurenco

Wish je na začetku tedna predstavil svojo novo globalno tržnokomunikacijsko akcijo »You Wish« (»Kar želi si«), ki so jo v znaku boja proti konkurenčnim ponudnikom ustvarili v sodelovanju z agencijo Whale.

Spletne trgovine Wish se (še) ne drži sreča. Že od same ustanovitve se pri Wishu borijo z bolj privlačnimi konkurenčnimi platformami, kot so AliExpress, eBay, Shein, Amazon, Zalando, About You in drugi, ki ga prehitevajo po desni v vseh tržnokomunikacijskih pogledih. V morebitni »promocijski prid« jim seveda ne govori niti dejstvo, da so spletno trgovino pod drobnogled vzele evropske institucije za varstvo potrošnikov (tudi Zveza potrošnikov Slovenije). Tako so ob koncu drugega četrtletja beležili kar 80-odstotno zmanjšanje prihodkov na letni ravni. Vse to je vplivalo na odločitev podjetja ContextLogic, ki upravlja Wish, da se v sodelovanju z agencijo Whale loti popolne osvežitve znamke.

Tako so pravkar predstavili novi logotip in celostno grafično podobo, posodobljeno aplikacijo in hitrejše dobavne roke. Novi slogan blagovne znamke je »Bargains Made Fun, Discovery Made Easy«, torej ugodne ponudbe, katerih raziskovanje je zabavno.

Spremembe so podprli s 360-stopinjsko marketinško akcijo, ki bo vidna na televiziji, radiu, spletnih medijih in družbenih omrežjih, sodelovali pa bodo tudi z vplivneži. Potrošniki lahko ob tem pričakujejo še krajše dostavne roke (15 dni) in razširjeno ponudbo.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji