Kako se spletna trgovina Wish bori s konkurenco
Wish je na začetku tedna predstavil svojo novo globalno tržnokomunikacijsko akcijo »You Wish« (»Kar želi si«), ki so jo v znaku boja proti konkurenčnim ponudnikom ustvarili v sodelovanju z agencijo Whale.
Kaja Kovič
Spletne trgovine Wish se (še) ne drži sreča. Že od same ustanovitve se pri Wishu borijo z bolj privlačnimi konkurenčnimi platformami, kot so AliExpress, eBay, Shein, Amazon, Zalando, About You in drugi, ki ga prehitevajo po desni v vseh tržnokomunikacijskih pogledih. V morebitni »promocijski prid« jim seveda ne govori niti dejstvo, da so spletno trgovino pod drobnogled vzele evropske institucije za varstvo potrošnikov (tudi Zveza potrošnikov Slovenije). Tako so ob koncu drugega četrtletja beležili kar 80-odstotno zmanjšanje prihodkov na letni ravni. Vse to je vplivalo na odločitev podjetja ContextLogic, ki upravlja Wish, da se v sodelovanju z agencijo Whale loti popolne osvežitve znamke.
Tako so pravkar predstavili novi logotip in celostno grafično podobo, posodobljeno aplikacijo in hitrejše dobavne roke. Novi slogan blagovne znamke je »Bargains Made Fun, Discovery Made Easy«, torej ugodne ponudbe, katerih raziskovanje je zabavno.
Spremembe so podprli s 360-stopinjsko marketinško akcijo, ki bo vidna na televiziji, radiu, spletnih medijih in družbenih omrežjih, sodelovali pa bodo tudi z vplivneži. Potrošniki lahko ob tem pričakujejo še krajše dostavne roke (15 dni) in razširjeno ponudbo.