Kako vpliva prepoved TikToka na njihove številke?
Kljub številnim prepovedim in potencialnim nacionalnim prepovedim zaradi varnostnih pomislekov in težav z zasebnostjo ostaja TikTok prevladujoča aplikacija za generacijo Z.
Kaja Kovič
Poročilo »App Life Report« je pokazalo, da se je aplikacija TikTok razvila od aplikacije za deljenje videa tudi v aplikacijo za nakupovanje in spletno iskanje. TikTok je namreč v hitrem času postal nosilec enega odstotka vseh plačanih transakcij v aplikaciji iOS. Poleg tega pa ga 74 odstotkov uporabnikov uporabi tudi kot cilj spletnega iskanja, medtem ko 28 odstotkov njegovih uporabnikov na aplikaciji izvede več kot sto iskanj na mesec.
»TikTok je bil tekmec Facebooku, Instagramu in YouTubu, vendar vse bolj postaja cilj iskanja na medmrežju. Vsebina na TikToku se spreminja in prav tako vedenje uporabnikov,« je dejal Paul Neto, soustanovitelj podjetja Measure Protocol.
Generacija Z: 13 ur TikToka na teden
Januarja 2023 so ljudje, stari od 16 do 25 let, v povprečju preživeli 12,7 ure na teden na TikToku. Čeprav je YouTube najbolj priljubljena aplikacija z 92-odstotno stopnjo uporabe (TikTok pa 78-odstotno), so njegovi uporabniki na aplikaciji preživeli precej manj časa, 6,6 ure tedensko.
»Čas posameznikov v aplikaciji pomeni manj preživetega časa na drugih storitvah ali platformah. Za vsako uro, preživeto na TikToku, je to ura, ki je ne preživijo drugje,« je dejal Paul Neto.
Življenje po TikToku?
Medtem ko prihaja do vse pogostejših prepovedi TikToka, ostaja nejasno, na katere platforme bo odšla t.i. TikTok populacija. »Občinstvo bi se lahko zlomilo in končalo na številnih različnih platformah. Ženske so bolj aktivne uporabnice TikToka, januarja 2023 so v povprečju brskale po 6.819 videoposnetkih, moški pa po 5.666 videoposnetkih,« še doda.