social media
Aktualno

Kako zgraditi (in utrditi) lastno blagovno znamko?

Bernard Marr, futurist, avtor številnih knjižnih uspešnic in Forbesov kolumnist, razkriva 12 načinov, kako s pomočjo družbenih omrežij ustvariti in/ali izboljšati svojo osebno blagovno znamko.

  • Uredite svoje profile. Fotografija, na kateri ste, naj bo profesionalna in na vseh profilih enaka. Tako boste zagotovili doslednost. Profil preglejte in odstranite vso vsebino, za katero ne bi želeli, da jo vidijo vaši potencialni delodajalci ali stranke. Če želite objavljati tudi zasebne stvari, Marr svetuje, da imate dva profila – enega javnega in drugega, ki bo zaklenjen in namenjen samo vašim najbližjim.
  • Pokažite, kdo ste. Izpostavite svojo osebnost in se ne poskušajte prikazati kot nekdo drug. Bodite pristni, iskreni, v objavah izpostavljajte stvari, ki se vam zdijo pomembne (namesto da za vsako ceno poskušate slediti najnovejšim trendom).
  • Ko se nečesa naučite, to delite. »V mojem primeru se je izkazalo kot zelo koristno, hkrati pa je tudi zelo enostavno – da sem na svojih profilih delil zanimive in relevantne novice iz moje panoge. To mi je pomagalo pri gradnji mojih profilov in posledično moje osebne blagovne znamke,« pravi Bernard Marr. Svetuje, da deljenje člankov ali zanimivih informacij vedno pospremite še s kakšno osebno mislijo.
  • Pridružite se skupinam, ki se vam zdijo zanimive. V njih tudi sodelujte z objavami, komentarji, odgovori na vprašanja, všečkanjem in deljenjem vsebine drugih ljudi v skupini.
  • Bodite velikodušni s svojim znanjem in časom. Pomagajte drugim, odgovarjajte na njihova vprašanja, sodelujte v debatah.
  • Navezujte nove stike, kar velja zlasti na LinkedInu. Poglejte, s kom bi se želeli povezati in vsak teden pošljite nekaj vabil s kratkim osebnim sporočilom. »Če bo to postalo vaša navada, se bo vaša mreža stikov kmalu občutno povečala,« pravi Marr.
  • Ankete so zanimiv način, kako povečati vključenost ljudi v objave. Poskusite s kombinacijo strokovnih in poljudnih tem.
  • Objavljajte kakovostne fotografije in videoposnetke iz svojega službenega življenja. Ljudje imajo radi vizualno vsebino, zato jo delite z drugimi. Udeležbo na konferencah, dogodkih in sestankih lahko kombinirate z občasnimi utrinki iz vašega vsakdana (pri čemer pa morate ostati profesionalni).
  • Objavite kakršno koli vsebino, ki vam bo pomagala utrditi ugled – to so lahko nasveti, vprašanja, ki spodbujajo razmišljanje, izvlečki iz predstavitev, ki ste jih podali, strokovni nasveti, vsebina z navodili ali kar koli drugega.
  • Razmislite o pisanju daljših strokovnih člankov in njihovi delitvi na LinkedInu. »Sam sem jih napisal veliko in to še vedno počnem, saj se mi zdi, da je to veliko prispevalo pri rasti moje osebne znamke,« je prepričan Bernard Marr.
  • Uporabljajte orodja, ki vam bodo olajšala objavljanje. Eno od njih je Hootsuite, ki vam pomaga pri tem, da načrtujete svoje objave vnaprej in delite objave na več platformah, vse z enega mesta. To pomeni, da lahko iz vsake vsebine pridobite največjo vrednost, ne da bi jo morali fizično večkrat objavljati.
  • Poskusite določiti ure, ob katerih boste aktivni na družbenih omrežjih. Marr svetuje, da vnaprej načrtujete, kdaj boste objavljali in kdaj boste sploh prisotni na družbenih omrežjih. Če bo ta čas omejen, ga boste »prisiljeni« čim bolj izkoristiti in v tem času narediti čim več.

O družbenih omrežjih bo govora tudi na našem dogodku Dan_d, ki ga organiziramo 16. marca 2023. 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji