Kakšno je duševno zdravje žensk v marketingu?
Pomanjkanje ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem negativno vpliva na duševno zdravje žensk v marketingu.
Kaja Kovič
Kar 93 odstotkov žensk, ki delajo v marketinški in komunikacijski industriji, je v raziskavi britanske marketinške mreže Bloom dejalo, da pomanjkanje ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem (work/life balance) negativno vpliva na njihovo duševno zdravje.
Štiri od petih sodelujočih trdijo, da so imele zaradi tega tudi fizične zdravstvene težave, pri čemer so poročale predvsem o simptomih stresa, tesnobe ali izgorelosti.
Kaj vpliva na žensko zdravje?
Slabše zdravstveno stanje povezujejo z neprilagodljivimi delovnimi dogovori in nevzdržnimi delovnimi obremenitvami. Ženske v marketinški in komunikacijski industriji vse bolj cenijo prožne delovne ureditve, saj preobremenitev prihaja zaradi preveč napetosti med delom, poleg tega pa kar dve tretjini žensk dela nadure; 16 odstotkov jih sicer pravi, da to počnejo z veseljem.
Raziskava še ugotavlja, da se je približno dvema tretjinama žensk s telesnimi ovirami (66 odstotkov) ali z duševnimi motnjami (65 odstotkov) veliko težje odklopiti od dela v primerjavi s tistimi brez bolezni ali invalidnosti.