Kanski lev za neverjetno akcijo kanadske loterije?
Nova oglaševalska akcija kanadske loterije Lotto Max je zrela za kanskega leva. Preberite, kako jim je uspelo pomladiti blagovno znamko, povečati prihodke, pridobiti novo občinstvo in obenem vračati družbi, v kateri delujejo.
Kaja Kovič
Lotto Max, ena od kanadskih državnih loterij, se je soočil z upadom dobička od prodaje. Najmanj zastopana skupina njihovega občinstva so mladi oziroma mlajši odrasli (pod 35 let), ki predstavljajo le 14 odstotkov vseh uporabnikov. Padec prodaje loterijskih listkov v zadnjih dveh letih pa ni čutila le loterija, temveč tudi kanadske neprofitne ogranizacije, ki jim je Lotto Max vsako leto doniral 500 milijonov dolarjev. Prav to je vodilne spodbudilo, da skupaj z oddelkom za marketing in zunanjimi partnerji zasnujejo akcijo, ki bo kar najbolj učinkovita. Uspelo jim je.
Ulična moda, s katero lahko obogatite
Lotto Max je podpisal sodelovanje s kultno modno znamko Mr. Saturday, ki jim je pomagala ustvariti privlačne modne puloverje s kapuco in druga ulična oblačila Dream Drop, na katerih je všit plastificiran in pralen loterijski listek. Vsako oblačilo je tako imelo všito kodo, s katero lahko njihovi lastniki vsak teden dostopajo do nagrad. Njihova črtna koda se namreč po vsakem branju resetira. Če bi oseba na primer oblačilo preprodala ali podarila nekomu drugemu, bi prejemniku posredovala tudi kodo loterije in z njo tedensko možnost dobitka.
Kolekcijo je sestavljajo 400 oblačil – puloverji s kapuco, trenirke, majice, kape in nogavice. Vsako od njih je stalo 200 dolarjev.
Izjemni rezultati
Pri projektu so sodelovali z agencijo FCB Toronto, OLG (Ontario Lottery and Gaming Corporation), vladno agencijo, ki upravlja loterije v provinci, in torontsko modno znamko Mr. Saturday. Skupaj so ustvarili kolekcijo Dream Drop, na katerih so zanimivi napisi, kot je »Hvala za sanjarjenje«. Kolekcijo so dali v prodajo 28. marca 2022 in kar 90 odstotkov oblačil je bilo razprodanih v 24-ih urah. Skupaj so zbrali več kot 45 tisoč evrov, ves dobiček od prodaje pa namenili Black House, organizaciji, ki ponuja mentorstvo in razvojne priložnosti za kreativne podjetnike. V sklopu komunikacijske akcije so odprli tudi pop-up trgovino, v kateri so prikazali celotno zbirko oblačil. Od vseh ljudi, ki so kupili oblačila, jih je 84 odstotkov unovčilo kodo. V prvih treh tednih po začetku akcije je 194 odstotkov več mladih odraslih poskusilo srečo na loteriji, Lotto Max pa je prodajo povečal za 200 odstotkov (desetkrat več od cilja, ki so si ga zastavili). Med tistimi, ki so si akcijo opazili, je prišlo do 40-odstotnega povečanja pozitivnega dojemanja Lotto Maxa.