Kanski levi: Letos več prijav kot lani
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, ki se začne v ponedeljek, so sporočili, da so letos prejeli 26.992 prijav, kar je 6 odstotkov več kot leta 2022.
Najbolj se je število prijav povečalo v kategoriji kreativna poslovna preobrazba (za 59 odstotkov v primerjavi z lani) in v kategoriji kreativne strategije (za 35 odstotkov). Prijave v kategorijo Creative Commerce Lions so se medletno povečale za 25 odstotkov, v kategoriji izkušnje z blagovno znamko in aktivacija pa za 16 odstotkov.
Poleg rasti števila prijav organizatorji opažajo, da se med oglaševalci večajo naložbe in zaupanje v netradicionalne kanale, zlasti opazno postaja sodelovanje med blagovnimi znamkami in igričarstvom. Letos so namreč v sklopu zabavne industrije vzpostavili novo kategorijo igričarstva, nagrado pa poimenovali »Entertainment Lions for Gaming«. V kategoriji so prejeli 609 prijav, kar imajo za odličen rezultat. »Število prijav, prejetih v prvem letu, je dokaz pomembnosti in priložnosti, ki jih ima igričarstvo v kreativni skupnosti. Navdušeni smo, da bomo videli prve nagrajence in že vnaprej se zahvaljujem žiriji, ki je postavila prva merila v ustvarjalnosti na področju igričarstva in pokazala, kaj je mogoče na tem izjemno vznemirljivem področju,« pravi Philip Thomas, predsednik družbe Lions.