Kanski levi: Vse oči usmerjene v inovacije in vplivneže
Na tekmovanje je prispelo 26.753 prijav, kar je približno toliko kot lani, je pa zastopanih več držav, kar 92, so povedali na novinarski konferenci ob začetku festivala Cannes Lions.
Kaja Kovič
Na 71. tekmovanje za kanske leve se je prijavilo več držav in tudi 6 odstotkov več blagovnih znamk kot preteklo leto. Zavidljive številke pa beležijo tudi pri velikosti žirije. V njej je skoraj 500 strokovnjakov s področja marketinga, oglaševanja, oblikovanja in medijev, prihajajo pa iz 54-ih različnih držav.
Inovacije in vplivnostni marketing beležita visoko rast
Področja rasti, ki odražajo trende v panogi, vključujejo inovacije, vplivnostni marketing, kreativno učinkovitost in kreativno poslovno transformacijo. Simon Cook, izvršni direktor LIONS, je komentiral: »Kanski levi so barometer za globalno industrijo. Tudi letos opažamo zanimive premike v svetovnem okolju – opazili smo stalno rast v kategoriji kreativne učinkovitosti, ki je prejela največje število prijav od njegove uvedbe leta 2011. V kategorijah, ki slavijo ustvarjalno delo na družbenih omrežjih in na področju vplivnežev, pa se je število prijav povečalo za 21 odstotkov. Ker smo ta trend zaznali že v preteklosti, smo s tem razlogom tudi razširili kategorije znotraj tega področja. Želimo vse bolje prepoznavati in slaviti ključno vlogo, ki jo imajo ustvarjalci vsebin pri oblikovanju in širitvi sporočil blagovne znamke. Tudi sama raziskava WARC je pokazala, da naj bi svetovne naložbe v vplivnostni marketing leta 2024 znašale 230 milijard evrov, kar je 14,3 odstotka več kot leto prej.«
Člani žirije z vsega sveta so danes že zbrani v Cannesu, kjer med 17. in 21. junijem 2024 vsak dan ocenjujejo in nagrajujejo ustvarjalnost v svetovni oglaševalski industriji. Zmagovalci nagrad Kanski levi bodo tako vsak večer razglašeni na podelitvi nagrad, o čemer bomo poročali tudi v MM-u.