kia
Aktualno

Kia popeljela otroke na Severni tečaj

Kia je v novem dobrodelnem projektu, pri katerem je sodelovala z agencijo David&Goliath (D&G) in otroško bolnišnico St. Jude, bolnim otrokom omogočila vznemerljivo interaktivno vožnjo na Severni tečaj.

Konec leta zaznamuje praznični čas z veliko dobrega počutja, ljubezni, sreče in hvaležnosti. Avtomobilska znamka Kia je želela te občutke približati bolnim otrokom in jim počitniško veselje predstavila na zelo zanimiv način. Zanje so kar v bolnišnici St. Jude ustvarili posebno virtualno izkušnjo, v kateri so mlade paciente namestili v avtomobile, okoli njih razvrstili velike pametne zaslone ter jih »odpeljali« na Severni tečaj, ne da bi pri temi zapustili bolnišnico. »Pomoč ljudem v stiski je pomembno poslanstvo znamke Kia in ponosni smo, da podpiramo bolnišnico St. Jude,« je dejal Russell Wager, podpredsednik marketinga pri Kia America. »Upamo, da bomo družinam, ki se spopadajo z izjemno težkimi okoliščinami, prinesli malce prazničnega veselja. S prav posebno izkušnjo smo obdarili tiste, ki praznikov ne bodo mogli doživeti doma.«

Marketinška aktivacija in donacija

Aktivacija, v okviru katere so otroke popeljali v zimsko pravljično deželo, je bila tudi posneta in tako lahko širša javnost vidi otroške nasmejane obraze in vzdihe navdušenja, ko potujejo v severni tečaj v novi Kii EV6. Kratek film, ki bo kmalu viden na družbenih omrežjih, ujame resnične reakcije otrok in staršev, po koncu vožnje pa so vzeli tudi njihove izjave o občutkih med čarobnim popotovanjem. Kia bo v sklopu projekta bolnišnici donirala milijon dolarjev ter ji dodatno namenila 8 dolarjev za vsako prodano ali najeto vozilo Kia do konca leta 2022.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji