Kia popeljela otroke na Severni tečaj
Kia je v novem dobrodelnem projektu, pri katerem je sodelovala z agencijo David&Goliath (D&G) in otroško bolnišnico St. Jude, bolnim otrokom omogočila vznemerljivo interaktivno vožnjo na Severni tečaj.
Kaja Kovič
Konec leta zaznamuje praznični čas z veliko dobrega počutja, ljubezni, sreče in hvaležnosti. Avtomobilska znamka Kia je želela te občutke približati bolnim otrokom in jim počitniško veselje predstavila na zelo zanimiv način. Zanje so kar v bolnišnici St. Jude ustvarili posebno virtualno izkušnjo, v kateri so mlade paciente namestili v avtomobile, okoli njih razvrstili velike pametne zaslone ter jih »odpeljali« na Severni tečaj, ne da bi pri temi zapustili bolnišnico. »Pomoč ljudem v stiski je pomembno poslanstvo znamke Kia in ponosni smo, da podpiramo bolnišnico St. Jude,« je dejal Russell Wager, podpredsednik marketinga pri Kia America. »Upamo, da bomo družinam, ki se spopadajo z izjemno težkimi okoliščinami, prinesli malce prazničnega veselja. S prav posebno izkušnjo smo obdarili tiste, ki praznikov ne bodo mogli doživeti doma.«
Marketinška aktivacija in donacija
Aktivacija, v okviru katere so otroke popeljali v zimsko pravljično deželo, je bila tudi posneta in tako lahko širša javnost vidi otroške nasmejane obraze in vzdihe navdušenja, ko potujejo v severni tečaj v novi Kii EV6. Kratek film, ki bo kmalu viden na družbenih omrežjih, ujame resnične reakcije otrok in staršev, po koncu vožnje pa so vzeli tudi njihove izjave o občutkih med čarobnim popotovanjem. Kia bo v sklopu projekta bolnišnici donirala milijon dolarjev ter ji dodatno namenila 8 dolarjev za vsako prodano ali najeto vozilo Kia do konca leta 2022.