Kijevski mednarodni oglaševalski festival le za družbeno odgovorna dela
Organizatorji 24. Kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala so odprli prijave za kreativna dela, ki so letos namenjena izključno družbeno odgovornemu komuniciranju v oglaševanju.
»Naredimo svet boljši« je glavno sporočilo, ki ga želijo organizatorji festivala posredovati ustvarjalcem in širši javnosti po vsem svetu.
Natečaj ima 13 različnih kategorij, vključno s posebnim natečajem PEACE, ki slavi ustvarjalnost v kreativnih delih proti vojni, agresiji, genocidu, zločinih proti človeštvu. Kategorija je posvečena predvsem trenutni vojni v Ukrajini.
V vseh 13-ih kategorijah je 11 podkategorij za različne oglaševalske kanale, med drugim film, radijsko/avdio oglaševanje, tisk in založništvo, družbena omrežja in vplivneži, akcije odnosov z javnostmi in zunanje oglaševanje.
Prijave zbirajo do 21. aprila, zmagovalce pa bodo razglasili maja 2023.