pokj
Aktualno

Kijevski mednarodni oglaševalski festival le za družbeno odgovorna dela

Organizatorji 24. Kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala so odprli prijave za kreativna dela, ki so letos namenjena izključno družbeno odgovornemu komuniciranju v oglaševanju.

»Naredimo svet boljši« je glavno sporočilo, ki ga želijo organizatorji festivala posredovati ustvarjalcem in širši javnosti po vsem svetu.

Natečaj ima 13 različnih kategorij, vključno s posebnim natečajem PEACE, ki slavi ustvarjalnost v kreativnih delih proti vojni, agresiji, genocidu, zločinih proti človeštvu. Kategorija je posvečena predvsem trenutni vojni v Ukrajini.

V vseh 13-ih kategorijah je 11 podkategorij za različne oglaševalske kanale, med drugim film, radijsko/avdio oglaševanje, tisk in založništvo, družbena omrežja in vplivneži, akcije odnosov z javnostmi in zunanje oglaševanje.

Prijave zbirajo do 21. aprila, zmagovalce pa bodo razglasili maja 2023.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji