pokj
Aktualno

Kijevski mednarodni oglaševalski festival le za družbeno odgovorna dela

Organizatorji 24. Kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala so odprli prijave za kreativna dela, ki so letos namenjena izključno družbeno odgovornemu komuniciranju v oglaševanju.

»Naredimo svet boljši« je glavno sporočilo, ki ga želijo organizatorji festivala posredovati ustvarjalcem in širši javnosti po vsem svetu.

Natečaj ima 13 različnih kategorij, vključno s posebnim natečajem PEACE, ki slavi ustvarjalnost v kreativnih delih proti vojni, agresiji, genocidu, zločinih proti človeštvu. Kategorija je posvečena predvsem trenutni vojni v Ukrajini.

V vseh 13-ih kategorijah je 11 podkategorij za različne oglaševalske kanale, med drugim film, radijsko/avdio oglaševanje, tisk in založništvo, družbena omrežja in vplivneži, akcije odnosov z javnostmi in zunanje oglaševanje.

Prijave zbirajo do 21. aprila, zmagovalce pa bodo razglasili maja 2023.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji