kim kardashian
Aktualno

Kim Kardashian ali tudi slaba reklama je dobra reklama

Po spletu je zaokrožil kratki film s Kim Kardashian, ki kot del tržnokomunikacijske akcije nadvse uspešnega ameriškega podjetja Beyond Meat dviga prah in sramoti tako podjetje kot zvezdnico.

Podjetje Beyond Meat je bilo ustanovljeno leta 2009, prve izdelke so na prodajne police postavili leta 2012, njihov uspeh pa je bil v zadnjih dveh letih skorajda nesluten. Podjetje ponuja veganske izdelke, predvsem nadomestke govedine, svinjine in perutnine, ki so na voljo v okoli 120 tisoč prodajnih in gostinskih mestih v več kot 80 državah po vsem svetu. Njihovi prihodki so v letu 2019 narasli za kar 239 odstotkov, leto pozneje za dodatnih 37 odstotkov, lani pa za približno 14 odstotkov. Prav ta uspeh jim je prinesel večje apetite in več sredstev za marketing, zato so k novi tržnokomunikacijski akciji povabili starleto Kim Kardashian.

Kim hvali okus hrane, ne da bi vanjo ugriznila

V kratkem filmu starleta na krožnikih predstavlja pripravljene obroke iz izdelkov Beyond Meat in jih hvali, kako so slastni. Gledalci in kritiki so hitro opazili, da Kim med oglasom sicer nekaj žveči, a razstavljene hrane zagotovo ne, ker vanjo ni ugriznila in ostaja nedotaknjena. 41-letna zvezdnica ima sicer mnogo talentov, a igralski očitno ni eden od njih. Oglas, ki je luč sveta ogledal pred dvema dnevoma, je prav zaradi njenega očitnega pretvarjanja pritegnil veliko pozornosti.

Ko se tudi slab oglas viralno razširi

Kratki film in oglaševalska akcija »Kim Kardashian, glavna svetovalka za okus pri Beyond Meat« sta v enem dnevu dosegla svetovno viralnost, več deset tisoč ogledov, tisoče objav na družbenih omrežjih in poplavo komentarjev, skupno pa skoraj 10 milijonov zapisov na svetovnem medmrežju; in to vse v zgolj dveh dneh. Kljub mnogim negativnim kritikah v javnosti odmevajo tudi pohvale ameriške starlete, ki se je odločila za podpiranje blagovne znamke z veganskimi načeli, saj ima s tristo milijoni sledilcev in medijsko pozornostjo z vsega sveta neverjetno velik vpliv na ljudi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji