hm
Aktualno

KitKat: »Za legendarno sporočilo je potrebnih le pet črk«

Britanska agencija Wunderman Thompson je spremenila ikonični slogan »Have a break« blagovne znamke KitKat v pet črk dolgo sporočilo, ki je potrošnikom zadostovalo, da so takoj vedeli, za kaj gre.

Wunderman Thompson in KitKat sta v novi oglaševalski akciji želela dokazati javnosti, kako ikoničen je njihov slogan. To so naredili z uporabo samo petih črk in ob pozitivnem odzivu mimoidočih dokazali trajno in dosledno moč sporočila blagovne znamke.

Isti slogan že od leta 1957

KitKat je svoj slogan »Have a Break, Have a KitKat« (»Vzemi si odmor za KitKat«) predstavil leta 1957 in je danes prepoznaven po vsem svetu. Pravzaprav je slogan znamke tako znan, da ga sploh ni treba dokončati ali ob oglasu dodati ime blagovne znamke, saj so v novi eksperimentalni oglaševalski akciji uporabili le pet belih črk »Have a « na tipično rdeči barvi KitKata.

Razumevanje sporočila blagovne znamke

KitKat je tako v novi kampanji šel še korak dlje in premagal samega sebe. Ugotovili so namreč, da za razumevanje sporočila blagovne znamke ne potrebujejo veliko. V Londonu so natisnili velike plakate in zakupili oglasni prostor na zunanjih digitalnih zaslonih, da bi oživili duh blagovne znamke.

Kreativne rešitve prikazujejo le pet belih črk njihovega sporočila in po raziskavi, ki jo je izvedla partnerska agencija Wunderman Thompsona, je več kot polovica ljudi ne samo prepoznala blagovno znamko, ampak tudi razumela njeno sporočilo.

Stephanie Scales, višja vodja blagovne znamke KitKat & Biscuits, je ob tem dejala: »KitKat že desetletja spodbuja ljudi k odmoru, s to akcijo pa smo naredili še korak dlje in ljudi spodbudili k odmoru, ne da bi to izrecno povedali. Za legendarno sporočilo je potrebnih le pet črk.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji