Ko obraz sploh ni potreben
Blagovna znamka piva Stella Artois ima novega ambasadorja – to je David Beckham (oz. v določenih oglasih le njegova roka).
Blagovna znamka Stella Artois bo čez dve leti praznovala svojo stoletnico, a če gre verjeti poznavalcem, jim zadnje čase ne gre prav dobro. Morda jim bo k vrnitvi do stare slave pomagal nov obraz – David Beckham, eden od najbolj znanih nogometašev na svetu. Kot pravijo, so ga izbrali zato, ker uteleša vse tiste vrednote, v katere verjamejo tudi sami, hkrati pa ima zelo rad njihovo pivo.
Pod kampanjo so se podpisali v agenciji GUT Miami, kjer so posneli tako televizijski oglas kot tudi nekaj promocijskih fotografij, na katerih pa Davida sploh ni oz. je na njih le njegova roka, ki drži kozarec piva. Prepričani so namreč, da so njegove tetovaže tako prepoznavne, da to povsem zadostuje. »Pa še njegov obraz bi nedvomno odvrnil pozornost od piva,« pravijo hudomušno.