Beckham
Aktualno

Ko obraz sploh ni potreben

Blagovna znamka piva Stella Artois ima novega ambasadorja – to je David Beckham (oz. v določenih oglasih le njegova roka).

Blagovna znamka Stella Artois bo čez dve leti praznovala svojo stoletnico, a če gre verjeti poznavalcem, jim zadnje čase ne gre prav dobro. Morda jim bo k vrnitvi do stare slave pomagal nov obraz – David Beckham, eden od najbolj znanih nogometašev na svetu. Kot pravijo, so ga izbrali zato, ker uteleša vse tiste vrednote, v katere verjamejo tudi sami, hkrati pa ima zelo rad njihovo pivo.

Pod kampanjo so se podpisali v agenciji GUT Miami, kjer so posneli tako televizijski oglas kot tudi nekaj promocijskih fotografij, na katerih pa Davida sploh ni oz. je na njih le njegova roka, ki drži kozarec piva. Prepričani so namreč, da so njegove tetovaže tako prepoznavne, da to povsem zadostuje. »Pa še njegov obraz bi nedvomno odvrnil pozornost od piva,« pravijo hudomušno.

bechs

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji