kokakola
Aktualno

Kokakola z okusom lubenica-jagoda

Blagovna znamka predstavlja omejeno serijo kokakol z okusom lubenica-jagoda, ki je nastala v sodelovanju z grammyjevim nominirancem Marshmellom. To sodelovanje pomeni prvi tovrstni projekt za Coca-Colo, obenem pa promocijo Marshmellove novi pesmi Numb.

To poletje bodo luči prodajnih polic ugledale kokakole z okusom jagoda-lubenica ter njene različice brez sladkorja. Omejena serija »Marshmellovih« pijač bo nosila drugačno podobo, kot smo jo vajeni pri Coca-Coli, saj bo pločevinka črno-bele barve, nosila pa bo nekaj grafičnih elementov, ki jih povezujemo z glasbenikom. Akcijo bodo predstavili preko različnih kanalov, vzpostavljena bo prav tako v metaversu.

Projekt je del aktivacij na platformi Coca-Cola Creations, preko katere si prizadevajo ustvarjati edinstvene, fizične in virtualne izkušnje za ljubitelje  pozicionirati podjetje kot »lifestyle« blagovno znamko.

Coca-Cola že načrtuje izdajo več omejenih izdaj okusov skozi vse leto. »Nenavadni okusi, namenjeni mlajšemu občinstvu, bodo pomagali pozicionirati 130 let staro podjetje kot inovativno, mladostno in zabavno. To je za nas zelo pomembno, saj se kot ostale blagovne znamke borimo za zvestobo in zanimanje mlajših potrošnikov,« ob oznanitvi novice o omejeni seriji pijač pove Oana Vlad, višja direktorica za globalno strategijo.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji