Kolikšna je vpletenost uporabnikov na različnih družbenih omrežjih?
Blagovne znamke opažajo manj organskega sodelovanja z občinstvom, družbeno omrežje TikTok pa se je izkazalo za precej močnejšega v primerjavi s konkurenti.
Kaja Kovič
TikTok dosega najvišjo stopnjo vpletenosti na objavo (skoraj 6 odstotkov) v primerjavi s Twitterjem, Facebookom in Instagramom, kažejo rezultati raziskave Rival IQ's Social Media Industry Benchmark Report. Poročilo je sestavljeno iz podatkov več kot 2000 podjetij, ki so aktivno prisotni v družbenih medijih, in so za raziskavo delila svoj uspeh na družbenih omrežjih v letu 2022.
Instagram drsi strmo navzdol
V raziskavi so prav tako ugotovili, da je stopnja vpletenosti pri objavah na Facebooku in Twitterju približno enaka kot prejšnje leto, medtem ko je stopnja vpletenosti na Instagramu za tretjino nižja v primerjavi z letom poprej, dosegla je le 0,47-odstotno angažiranost. Zaskrbljajoče je dejstvo, da stopnja vpletenosti na Instagramu upada že tretje leto zapored.
Manj objav
Na Facebooku in Twitterju je padla pogostost objav blagovnih znamk za 20 odstotkov na 5 objav na teden; stopnja objav na Instagramu pa je ostala stabilna s srednjo vrednostjo 4,6 objave na teden.
Kako angažirati občinstvo?
Blagovne znamke iz 14 različnih panog so pridobile največ pozornosti in angažiranosti občinstva v času praznikov, ko so organizirale različna tekmovanja, nagradne igre in obdarovanja, v katerih so uporabniki družbenih omrežij označevali blagovne znamke, ključnike in prijatelje.
V raziskavi so prav tako poudarili, da bi morala vsa podjetja osvojiti vse bolj priljubljene reelse.