Kolumbija pozdravlja »nove vagine«
Kolumbijska blagovna znamka LifeCup, vodilna znamka za menstrualne skodelice, je v sodelovanju z agencijo Wunderman Thompson Colombia oblikovala nove izdelke za pomoč pri regeneraciji, hidraciji in negi kože vulv žensk, ki so bile nekoč moški.
Izdelke za intimno umivanje LifeFemT so zasnovali posebej za transspolne ženske, ki so prestale operacijo spremembe spola, saj ustrezajo njihovim potrebam, kot so primerno pH ravnovesje, hidracija in bakterijska flora ter pomoč pri regeneraciji tkiva.
Daniel Payan, glavni kreativni direktor v agenciji Wunderman Thompson Colombia, je ob tem dejal, da se vsake toliko časa pojavi projekt, ki ima poseben pomen in težo – in to je bil zagotovo eden od njih. »Ustanoviteljici blagovne znamke sta spoznali, da transspolne ženske potrebujejo izdelke za intimno nego, ki ustrezajo njihovim potrebam, zato smo zelo ponosni, da smo jima pomagali razviti LifeFemT. Z uporabo mavričnih barv na embalaži smo ustvarili blagovno znamko, ki transspolnim ženskam pokaže, da niso samo vidne, ampak tudi dobrodošle,« pravi.
Romina Rizzi in Stephanie Larumbe, soustanoviteljici in vodji LifeCupa, sta za ambasadorko znamke izbrali Ximeno Borré, transspolno žensko, ki pojasnjuje, zakaj so takšni izdelki tako pomembni. »Transspolne ženske smo ženske, a da to postanemo, lahko traja mesece ali leta. Takoj po operaciji spremembe spola smo preobremenjene z vprašanji, kako naj skrbimo zase in katere izdelke naj uporabljamo, zato so nam takšne blagovne znamke in izdelki resnično v veliko pomoč,« pravi.