booking uefa
Aktualno

Komunikacijska akcija, ki spodbuja mlade nogometašice

Platforma Booking.com, organizacija UEFA Women's EURO 2022 in agencija adam&eveDDB so začele skupno 360-stopinjsko komunikacijsko akcijo, v kateri spodbujajo k raznolikosti, a enakopravnosti spolov.

Kratek film govori o odkrivanju sveta. Skozi oči otroka gledalci spremljajo dogajanje okoli njega in začutijo njegov zanos, ko izve, da ga mama pelje na finale ženskega nogometa, kjer bo spoznal vzornico, angleško nogometašico Millie Bright. Mama mu s tem uresniči otroške sanje. Video prikazuje, da ji je to uspelo zahvaljujoč rezervaciji na Booking.com.
Zgodba se sprva zdi kot popotovanje mladega fanta, v resnici pa je glavni igralec dekletce. Režiserka filma Natalie Rae se osredotoča na pristranskost gledalcev in v komunikacijski akciji poskuša spremeniti njihovo dojemanje spolov, hkrati pa ustvariti zabaven in igriv spot, ki prikazuje ljubezen do nogometa ter dejstvo, kako pomembno je, da potujemo in spoznavamo svet okoli nas.

Z akcijo želijo prispevati k enakopravnosti in raznolikosti spolov pred in za kamero. Selma Ahmed, kreativna direktorica pri adam&eveDDB, je dejala: »To je šele začetek večje ideje, kako bomo predstavljali moč potovanj in izkušenj, ki oblikujejo in navdihujejo nas ter naše prihodnje generacije.«

Akcija poteka do 31. julija v Združenem kraljestvu in Nemčiji preko televizijskih oglasov, zunanjega oglaševanja, v tisku, na spletu in družbenih medijih ter z medijskima partnerstvoma s televizijsko mrežo DAZN in Global Radiom.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji