Komunikacijska akcija, ki spodbuja mlade nogometašice
Platforma Booking.com, organizacija UEFA Women's EURO 2022 in agencija adam&eveDDB so začele skupno 360-stopinjsko komunikacijsko akcijo, v kateri spodbujajo k raznolikosti, a enakopravnosti spolov.
Kaja Kovič
Kratek film govori o odkrivanju sveta. Skozi oči otroka gledalci spremljajo dogajanje okoli njega in začutijo njegov zanos, ko izve, da ga mama pelje na finale ženskega nogometa, kjer bo spoznal vzornico, angleško nogometašico Millie Bright. Mama mu s tem uresniči otroške sanje. Video prikazuje, da ji je to uspelo zahvaljujoč rezervaciji na Booking.com.
Zgodba se sprva zdi kot popotovanje mladega fanta, v resnici pa je glavni igralec dekletce. Režiserka filma Natalie Rae se osredotoča na pristranskost gledalcev in v komunikacijski akciji poskuša spremeniti njihovo dojemanje spolov, hkrati pa ustvariti zabaven in igriv spot, ki prikazuje ljubezen do nogometa ter dejstvo, kako pomembno je, da potujemo in spoznavamo svet okoli nas.
Z akcijo želijo prispevati k enakopravnosti in raznolikosti spolov pred in za kamero. Selma Ahmed, kreativna direktorica pri adam&eveDDB, je dejala: »To je šele začetek večje ideje, kako bomo predstavljali moč potovanj in izkušenj, ki oblikujejo in navdihujejo nas ter naše prihodnje generacije.«
Akcija poteka do 31. julija v Združenem kraljestvu in Nemčiji preko televizijskih oglasov, zunanjega oglaševanja, v tisku, na spletu in družbenih medijih ter z medijskima partnerstvoma s televizijsko mrežo DAZN in Global Radiom.