Komunikacijska akcija za piškote z dobrodelno noto
Ikonična blagovna znamka piškotov Cadbury Fingers iz Velike Britanije je skupaj z agencijo VCCP London začela novo marketinško in človekoljubno akcijo. V njej spodbujajo ljudi, naj se naučijo znakovnega jezika, da bi se zbližali z gluhimi in naglušnimi.
Kaja Kovič
Ker so piškoti Cadbury Fingers ustvarjeni za skupne trenutke in so predstavljeni kot lepilo za druženje, so se v podjetju po poročanju o občutkih izoliranosti in izključenosti ljudi, ki ne slišijo, odločili, da aktualizirajo to tematiko. Akcija »Podpiši z velikimi in majhnimi prsti«, ustvarjena s pomočjo agencije VCCP London in v sodelovanju z Nacionalnim združenjem gluhih otrok, poudarja učinek, ki ga lahko povzroči znanje znakovnega jezika, ko gre za pomoč gluhim in naglušnim, da se počutijo bolj vključene v skupne trenutke. Z akcijo tako spodbujajo ljudi, naj se naučijo nekaj vsakdanjih fraz v znakovnem jeziku.
Frustracija, ko zamudite del vsebine
Kratki film prikazuje gluhonemo najstnico, ki v znakovnem jeziku opisuje svoje vsakodnevne težave v komuniciranju z drugimi ljudmi. Da bi poudarili izključenost, ki jo doživljajo gluhi ljudje, med prizorom skrijejo nekatere podnapise njenega jezika in tako gledalcem ponudijo vpogled v njene frustracije, ki jih doživlja na dnevni ravni. Ganljiv film se konča s pozivom »Se vam zdi, da ste zamudili dele vsebine? Pomagajmo ljudem, da se počutijo vključene.«
V 360-stopinjski marketinški akciji bo njihovo sporočilo vidno tudi na zunanjih tiskanih in digitalnih zaslonih, na spletu, družbenih medijih, sodelovali bodo z različnimi vplivneži in vzpostavili partnerske aktivacije. Za odnose z javnostmi skrbi agencija Tinmna, medijske zakupe pa je prevzela agencija Carat. Akcijo bo trajala do 31. oktobra.