cadburry
Aktualno

Komunikacijska akcija za piškote z dobrodelno noto

Ikonična blagovna znamka piškotov Cadbury Fingers iz Velike Britanije je skupaj z agencijo VCCP London začela novo marketinško in človekoljubno akcijo. V njej spodbujajo ljudi, naj se naučijo znakovnega jezika, da bi se zbližali z gluhimi in naglušnimi.

Ker so piškoti Cadbury Fingers ustvarjeni za skupne trenutke in so predstavljeni kot lepilo za druženje, so se v podjetju po poročanju o občutkih izoliranosti in izključenosti ljudi, ki ne slišijo, odločili, da aktualizirajo to tematiko. Akcija »Podpiši z velikimi in majhnimi prsti«, ustvarjena s pomočjo agencije VCCP London in v sodelovanju z Nacionalnim združenjem gluhih otrok, poudarja učinek, ki ga lahko povzroči znanje znakovnega jezika, ko gre za pomoč gluhim in naglušnim, da se počutijo bolj vključene v skupne trenutke. Z akcijo tako spodbujajo ljudi, naj se naučijo nekaj vsakdanjih fraz v znakovnem jeziku.

Frustracija, ko zamudite del vsebine

Kratki film prikazuje gluhonemo najstnico, ki v znakovnem jeziku opisuje svoje vsakodnevne težave v komuniciranju z drugimi ljudmi. Da bi poudarili izključenost, ki jo doživljajo gluhi ljudje, med prizorom skrijejo nekatere podnapise njenega jezika in tako gledalcem ponudijo vpogled v njene frustracije, ki jih doživlja na dnevni ravni. Ganljiv film se konča s pozivom »Se vam zdi, da ste zamudili dele vsebine? Pomagajmo ljudem, da se počutijo vključene.«

V 360-stopinjski marketinški akciji bo njihovo sporočilo vidno tudi na zunanjih tiskanih in digitalnih zaslonih, na spletu, družbenih medijih, sodelovali bodo z različnimi vplivneži in vzpostavili partnerske aktivacije. Za odnose z javnostmi skrbi agencija Tinmna, medijske zakupe pa je prevzela agencija Carat. Akcijo bo trajala do 31. oktobra.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji