hladilna skrinja
Aktualno

Krsta? Ne, hladilna skrinja.

V novi številki MM-a lahko v Zgodbi o znaMMki preberete zanimivosti o vodi Liquid Death, tokrat pa predstavljamo njihovo najnovejšo aktivacijo, s katero ciljajo na prihajajočo jesen in ameriški halloween.

Blagovna znamka vode Liquid Death se je namreč povezala z blagovno znamko hladilnih skrinj Yeti in skupaj so ustvarili zares poseben hladilnik. Gre za hladilnik oz. hladilno skrinjo v obliki krste, ki jo predstavljajo v zelo omejeni izdaji. Pravzaprav je na voljo le ena, »srečni kupec« pa se bo moral zanjo potruditi na dražbi. Ponudbe se začenjajo pri 1500 dolarjih (kar je približno 1350 evrov).

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji