hladilna skrinja
Aktualno

Krsta? Ne, hladilna skrinja.

V novi številki MM-a lahko v Zgodbi o znaMMki preberete zanimivosti o vodi Liquid Death, tokrat pa predstavljamo njihovo najnovejšo aktivacijo, s katero ciljajo na prihajajočo jesen in ameriški halloween.

Blagovna znamka vode Liquid Death se je namreč povezala z blagovno znamko hladilnih skrinj Yeti in skupaj so ustvarili zares poseben hladilnik. Gre za hladilnik oz. hladilno skrinjo v obliki krste, ki jo predstavljajo v zelo omejeni izdaji. Pravzaprav je na voljo le ena, »srečni kupec« pa se bo moral zanjo potruditi na dražbi. Ponudbe se začenjajo pri 1500 dolarjih (kar je približno 1350 evrov).

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji