Levi's
Aktualno

Kultna znamka s kultnimi oglasi

Danes je mednarodni dan blagovne znamke kavbojk Levi's. Ob tej priložnosti smo se sprehodili skozi njihove oglase, ki sta jih od nekdaj zaznamovala odlična glasba in postavni moški.

Blagovno znamko Levi's je leta 1853 zasnoval Levi Strauss, bavarski imigrant, ki se je v času zlate mrzlice preselil v San Francisco. Že od samega začetka je hlače iz jeansa »oglaševal« kot izjemno trpežen kos oblačila, ki bo trajal in trajal. V tridesetih letih prejšnjega stoletja so postale zaščitni znak kavbojev, pozneje so bile priljubljeno oblačilo tako glasbenih kot filmskih zvezd, leta 1980 in 1984 pa je znamka poskrbela celo za oblačila ameriških športnikov na olimpijskih igrah. V vsem tem času so poskrbeli za kar nekaj oglasov, ki veljajo za nepozabne.

Oglas »Pralnica« (»Laundrette«) iz leta 1985 so zasnovali v agenciji Bartle Bogle Hegarty. V njem je zaigral maneken Nick Kamen, spremljala pa ga je pesem I Heard It Through The Grapevine, ki jo izvaja Marvin Gaye.

Še dva oglasa, ki veljata za »kultna«, sta »Pickup« iz leta 1989 in »Biljardnica« (»Pool hall«) iz 1991.

V oglasu »Fotoaparat« (»Camera«) iz leta 1991 je zaigral Brad Pitt.

Duhovitega oglasa »Drogerija« (»Drugstore«), ki ga je režiral Michel Gondry, v ZDA niso predvajali, ker naj bi bila vsebina preveč sporna.

Za njihovo najbolj »sugestivno« kampanjo velja »Unbuttoned« iz leta 2008.

Zadnja leta zelo poudarjajo trajnost. Če boste kupili kavbojke Levi's, jih boste namreč lahko nosili leta, celo desetletja, pravijo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji