Lay's
Aktualno

Lay's spreminja navijaško himno

Nogometna vročica se bliža vrhuncu in blagovna znamka čipsa Lay's jo bo očitno dobro izkoristila.

Pripravili so oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili eno od najbolj priljubljenih navijaških pesmi vseh časov: Olé. Besedo »olé« so spremenili v »ohlay's« in kot pravijo, računajo na to, da se bo iz navijaških tribun letos slišalo ime njihove blagovne znamke. Glavno vlogo v oglasih ima tudi tokrat argentinski nogometaš Lionel Messi, ki je Lay'sov ambasador že od leta 2013, njegova podoba pa bo krasila tudi embalažo omejene izdaje čipsa Lay's.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji