Lay's
Aktualno

Lay's spreminja navijaško himno

Nogometna vročica se bliža vrhuncu in blagovna znamka čipsa Lay's jo bo očitno dobro izkoristila.

Pripravili so oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili eno od najbolj priljubljenih navijaških pesmi vseh časov: Olé. Besedo »olé« so spremenili v »ohlay's« in kot pravijo, računajo na to, da se bo iz navijaških tribun letos slišalo ime njihove blagovne znamke. Glavno vlogo v oglasih ima tudi tokrat argentinski nogometaš Lionel Messi, ki je Lay'sov ambasador že od leta 2013, njegova podoba pa bo krasila tudi embalažo omejene izdaje čipsa Lay's.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji