lipton
Aktualno

Ledeni čaj Lipton bo rešil naše poletje

Blagovna znamka Lipton je v sodelovanju z agencijo Adam&eveDDB predstavila novo vseevropsko kampanjo »Rešite naše poletje« (»Save Our Summer (SOS)«), s katero na humoren način rešujejo običajne poletne težave.

Nova vseevropska kampanja za blagovno znamko Lipton, ki jo je agencija Adam&eveDDB ustvarila v sodelovanju z oblikovalskim studiom Designbridge & Partners in medijsko agencijo OMD, se osredotoča na Liptonovo enoto SOS, ki je v svojih svetlo rumenih uniformah odpravlja težave, ki jih s seboj prinaša poletje, in nam pusti le še zabavne dele poletja, v katerih lahko uživamo. 

Oglasi ob remiksu skladbe Ice Ice Baby poudarjajo zabavno plat poletja, hkrati pa se ukvarjajo z njegovimi nevšečnostmi. Kampanja se začne 15. junija in bo preko televizijskih in spletnih oglasov ter promocij v trgovinah samo v Franciji, Turčiji in na Poljskem dosegla več kot 200 milijonov ljudi ter pokazala ustvarjalen in igriv pristop k oglaševanju. Vključevala bo tudi filtre na Snapchatu, aktivacije na TikToku, zunanje in digitalne oglase z vremenskimi vplivi, aktivacije vzorčenja, trženje v trgovinah in na embalaži, vse to pa bo namenjeno pospeševanju prodaje Liptonovega ledenega čaja v ključnem obdobju evropskega poletja. 

Mark Shanley, kreativni direktor v agenciji Adam&eveDDB, je povedal:  »To je drzen odmik od preteklega dela za Lipton Ice Tea, ki je prikazovalo bolj idealizirano različico poletja. Priznajmo si, da so nekateri deli poletja naporni, zato z uporabo humorja, s katerim se soočamo s težavnimi resnicami poletne sezone, ohranjamo poletni duh Liptonovega ledenega čaja in hkrati ponujamo bolj nepozabno podobo priljubljene poletne pijače.« 

V petih ločenih oglasih, ki se predvajajo po vsej Evropi, Liptonova enota SOS vskoči v akcijo in v naše poletje. Ne glede na to, ali se oblečejo v obleko morskega psa, da odstranijo množico ljudi z bazena, namestijo velikanski ventilator, da odpihnejo droben pesek z ženske noge, sprožijo škropljenje na delovnem mestu ali si nadenejo plašč iz narezanega kruha, ki je vaba za golobe, je ekipa Lipton tu, da bi rešila vse potencialne nevšečnosti. Ekipa SOS se bo pojavljala tudi na različnih lokacijah po Evropi in delila steklenice Liptonovega ledenega čaja z motivom SOS, pri čemer bodo na embalažah promovirali tudi posebne nagrade.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji