lipton
Aktualno

Ledeni čaj Lipton bo rešil naše poletje

Blagovna znamka Lipton je v sodelovanju z agencijo Adam&eveDDB predstavila novo vseevropsko kampanjo »Rešite naše poletje« (»Save Our Summer (SOS)«), s katero na humoren način rešujejo običajne poletne težave.

Nova vseevropska kampanja za blagovno znamko Lipton, ki jo je agencija Adam&eveDDB ustvarila v sodelovanju z oblikovalskim studiom Designbridge & Partners in medijsko agencijo OMD, se osredotoča na Liptonovo enoto SOS, ki je v svojih svetlo rumenih uniformah odpravlja težave, ki jih s seboj prinaša poletje, in nam pusti le še zabavne dele poletja, v katerih lahko uživamo. 

Oglasi ob remiksu skladbe Ice Ice Baby poudarjajo zabavno plat poletja, hkrati pa se ukvarjajo z njegovimi nevšečnostmi. Kampanja se začne 15. junija in bo preko televizijskih in spletnih oglasov ter promocij v trgovinah samo v Franciji, Turčiji in na Poljskem dosegla več kot 200 milijonov ljudi ter pokazala ustvarjalen in igriv pristop k oglaševanju. Vključevala bo tudi filtre na Snapchatu, aktivacije na TikToku, zunanje in digitalne oglase z vremenskimi vplivi, aktivacije vzorčenja, trženje v trgovinah in na embalaži, vse to pa bo namenjeno pospeševanju prodaje Liptonovega ledenega čaja v ključnem obdobju evropskega poletja. 

Mark Shanley, kreativni direktor v agenciji Adam&eveDDB, je povedal:  »To je drzen odmik od preteklega dela za Lipton Ice Tea, ki je prikazovalo bolj idealizirano različico poletja. Priznajmo si, da so nekateri deli poletja naporni, zato z uporabo humorja, s katerim se soočamo s težavnimi resnicami poletne sezone, ohranjamo poletni duh Liptonovega ledenega čaja in hkrati ponujamo bolj nepozabno podobo priljubljene poletne pijače.« 

V petih ločenih oglasih, ki se predvajajo po vsej Evropi, Liptonova enota SOS vskoči v akcijo in v naše poletje. Ne glede na to, ali se oblečejo v obleko morskega psa, da odstranijo množico ljudi z bazena, namestijo velikanski ventilator, da odpihnejo droben pesek z ženske noge, sprožijo škropljenje na delovnem mestu ali si nadenejo plašč iz narezanega kruha, ki je vaba za golobe, je ekipa Lipton tu, da bi rešila vse potencialne nevšečnosti. Ekipa SOS se bo pojavljala tudi na različnih lokacijah po Evropi in delila steklenice Liptonovega ledenega čaja z motivom SOS, pri čemer bodo na embalažah promovirali tudi posebne nagrade.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji