Ledo poziva: »Pobegnite pred običajnim«
Ledo, hrvaška znamka sladoleda, je pred začetkom poletja predstavil novo oglaševalsko akcijo in dve novosti, sladoleda King Supreme in King Seduction.
»King je bil za nas vedno veliko več kot sladoled in ta pomen in simboliko poskušamo našim potrošnikom posredovati na več načinov. S predstavitvijo dveh novih okusov letos slavimo inovativnost, ustvarjalnost in neumorno iskanje novih izkušenj. Da bi predstavili prav to izkušnjo, smo zasnovali novo komunikacijsko platformo 'Pobegnite pred običajnim' oz. 'Escape the ordinary'. To je zgodba o edinstvenem potovanju skozi teksture in okuse, na katerega vas popelje vsak nov grižljaj sladoleda King,« pravi Andrea Klišanić, vodja marketinga regije Adriatik za Ledo plus.
Novo komunikacijsko platformo so zasnovali tako, da posreduje okuse vseh vrst sladoleda King in »vabi v svet, poln neustavljivih užitkov«.