Ledo
Aktualno

Ledo poziva: »Pobegnite pred običajnim«

Ledo, hrvaška znamka sladoleda, je pred začetkom poletja predstavil novo oglaševalsko akcijo in dve novosti, sladoleda King Supreme in King Seduction.

»King je bil za nas vedno veliko več kot sladoled in ta pomen in simboliko poskušamo našim potrošnikom posredovati na več načinov. S predstavitvijo dveh novih okusov letos slavimo inovativnost, ustvarjalnost in neumorno iskanje novih izkušenj. Da bi predstavili prav to izkušnjo, smo zasnovali novo komunikacijsko platformo 'Pobegnite pred običajnim' oz. 'Escape the ordinary'. To je zgodba o edinstvenem potovanju skozi teksture in okuse, na katerega vas popelje vsak nov grižljaj sladoleda King,« pravi Andrea Klišanić, vodja marketinga regije Adriatik za Ledo plus.

Novo komunikacijsko platformo so zasnovali tako, da posreduje okuse vseh vrst sladoleda King in »vabi v svet, poln neustavljivih užitkov«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji