z
Aktualno

LEGO do rekordnih dobičkov s pomočjo pomembnih partnerjev

LEGO je v prvi polovici leta dosegel rekordne dobičke, saj se je čisti dobiček povečal za 16 odstotkov na 800 milijonov evrov, prihodki pa za 13 odstotkov na dobre 4 milijarde evrov.

Uspeh pripisujejo novi strategiji, v kateri zasledujejo čim bolj raznolik portfelj in več strateških naložb s partnerji. Ta ideja se kaže predvsem v njihovih izdelkih, ki so očitno zelo zanimivi za potrošnike.

Povezava fizične in digitalne igre

LEGO je v prvih šestih mesecih leta na prodajne police poslal 300 novih izdelkov, med katerimi so tudi kompleti Lego Star Wars in Lego Harry Potter. Prav tako so dodatno okrepili aktivacije Lego Play na platformi Fortnite in za konec oktobra napovedali prve komplete Lego Fortnite, ki so v svetu igričarstva že danes zelo pričakovani.

Digitalne in fizične igre bodo povezali tudi pri partnerstvu s športno blagovno znamko Nike, s katero so podpisali večletno globalno partnerstvo; skupaj načrtujejo kar 41 novih trgovin in izdelke, vsebine ter izkušnje znotraj Lego Play.

»V pol leta smo dosegli rast prihodkov in dobička ter dosegli pomemben napredek pri povečanju količine trajnostnih materialov v naših izdelkih. Naš portfelj ostaja relevanten za vse starosti in zanimanja, kar spodbuja veliko povpraševanje na trgih,« je pojasnil izvršni direktor Neils B. Christiansen.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji