LEGO do rekordnih dobičkov s pomočjo pomembnih partnerjev
LEGO je v prvi polovici leta dosegel rekordne dobičke, saj se je čisti dobiček povečal za 16 odstotkov na 800 milijonov evrov, prihodki pa za 13 odstotkov na dobre 4 milijarde evrov.
Kaja Kovič
Uspeh pripisujejo novi strategiji, v kateri zasledujejo čim bolj raznolik portfelj in več strateških naložb s partnerji. Ta ideja se kaže predvsem v njihovih izdelkih, ki so očitno zelo zanimivi za potrošnike.
Povezava fizične in digitalne igre
LEGO je v prvih šestih mesecih leta na prodajne police poslal 300 novih izdelkov, med katerimi so tudi kompleti Lego Star Wars in Lego Harry Potter. Prav tako so dodatno okrepili aktivacije Lego Play na platformi Fortnite in za konec oktobra napovedali prve komplete Lego Fortnite, ki so v svetu igričarstva že danes zelo pričakovani.
Digitalne in fizične igre bodo povezali tudi pri partnerstvu s športno blagovno znamko Nike, s katero so podpisali večletno globalno partnerstvo; skupaj načrtujejo kar 41 novih trgovin in izdelke, vsebine ter izkušnje znotraj Lego Play.
»V pol leta smo dosegli rast prihodkov in dobička ter dosegli pomemben napredek pri povečanju količine trajnostnih materialov v naših izdelkih. Naš portfelj ostaja relevanten za vse starosti in zanimanja, kar spodbuja veliko povpraševanje na trgih,« je pojasnil izvršni direktor Neils B. Christiansen.