lego
Aktualno

Legove »pošasti« strašijo po Londonu, New Yorku in Tokyu

Lego je predstavitev svoje animirane serije DreamZZZ podprl tudi z oglaševalsko akcijo na 3D-oglasnih panojih.

Serijo, ki ji bodo poleti dodali tudi posebno izdajo stripa, Lego predvaja izključno na YouTubu in kot pravijo, se je preko 3D-panojev »fantazija srečala z resničnostjo«. Animacije so delo Legove interne agencije; v Londonu se je kot prva predstavila sova, na newyorškem Time Squareu krokodil, v Tokiu pa nad pico navdušeni robot. Vse animacije se končajo na enak način: glavni junaki »zapustijo« zaslon in »skočijo« v resničnost.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji