jim beam
Aktualno

Leo Burnett postal globalna agencija za viski Jim Beam

Beam Suntory, svetovni proizvajalec vrhunskih žganih pijač, je izbral Leo Burnett, vodilno oglaševalsko agencijo znotraj Publicis Groupe, za svojo globalno kreativno agencijo za kultni burbon Jim Beam.

»Ko se ozremo v 225-letno zgodovino naše vodilne žgane pijače Jim Beam, ugotovimo, da za prihodnost potrebujemo partnersko agencijo, ki se bo znala resnično poglobiti v DNK blagovne znamke in nam pomagala še bolj tesno se povezati z zvestimi potrošniki kot z radovednimi potencialnimi strankami. To lahko dosežemo le z bogatim in poglobljenim pripovedovanjem zgodb,« je ob izboru povedala direktorica blagovnih znamk Jessica Spence iz podjetja Beam Suntory. »Verjamemo, da ima Jim Beam pravico in možnost, da doseže vodilni položaj ameriškega viskija po vsem svetu. Komaj čakamo, da začnemo sodelovati z agencijo Leo Burnett in skupaj ustvarimo nadaljnjo rast te neverjetne znamke.« Pri tem je dodala, da se že dogovarjajo, kako se bodo lotili novega globalnega pozicioniranja in vzpostavili kreativno digitalno ali celo virtualno platformo za kultni burbon.

Rast prodaje viskija

Odločitev za okrepitev marktinških aktivnosti je po vsej verjetnosti posledica odločitve pretekli mesec, in sicer 400 milijonov vredne naložbe v viski Jim Beam, vključno z njegovo destilarno v Bostonu. V pri polovici leta so namreč imeli 13-odstotno rast prodaje v primerjavi z letom poprej in 25-odstotno rast glede na obdobje pred pandemijo leta 2019.

Leo Burnett razume ljubitelje viskija

Agencija Leo Burnett ni izbrana naključno, pišejo ameriški mediji. Imajo namreč večletne izkušnje v kreativni in izvedbeni pomoči blagovnim znamkam viskijev. Samo letos so sodelovali pri snemanju oglaševalske akcije za Legent, viski iz Kentuckyja, ki je izdelan v tradicionalni japonski tehniki, sočasno pa sodelujejo tudi z blagovnima znamkama viskijev Knob Creek in Basil Hayden.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji