z
Aktualno

Lesnina z »navihanim« naborom oglasov

Lesnina v novi kampanji »Moj dom po moje. V vsakem poglavju življenja.« prikazuje mlad par, ki se mu dogajajo sicer vsakdanje prigode, a prikazane na zelo očarljiv način.

Kampanjo sestavlja več televizijskih oglasov. Prvi kratki film je precej žgečkljiv in prikazuje, kako se mlad zaljubljeni par med pripravljenjem obroka v kuhinji začne ljubiti; pri tem pa celo zažgeta moške spodnjice.

Drugi kratki film prikazuje isti par nekaj mesecev pozneje, ko noseči ženski odteče voda, s partnerjem pa v spalnici ne najdeta ključev od avta. Celotna zgodba je zavita v občutke panike in razburjanja.

Tretji video pa ponazarja dinamiko novopečenega očeta z malčkom, ko sta prvič sama doma brez žene oz. mamice ter se igrata v dnevni sobi.

Vizualna in zvočna poslastica

V vseh filmih so zgodbe in čustovanja prikazani v upočasnjeni (slow-motion) tehniki, spremlja jih operna glasba, ki dodatno poudari dramatičnost prizorov, poleg prigod glavnih igralcev pa so izpostavljeni tudi Lesninini izdelki. Vsak trenutek je skrbno upočasnjen, kar omogoča gledalcem, da občutijo intenzivnost in lepoto vsakega detajla, od sprememb v izrazih igralcev do Lesninih izdelkov. Kontrast med počasnostjo gibov in močjo glasbe deluje kot umetniško doživetje, ki na gledalca naredi močan vtis.

Se Lesnini tudi prihodnje leto obetajo najvišje oglaševalske nagrade?

Lesnina letos praznuje 75. leto delovanja, zato je kampanja »Moj dom po moje.« povezana tudi z vzklikom Praznujemo v »Praznujemo moj dom po moje.« V uredništvu sicer še čakamo na uradne odgovore podjetja in agencije, a predvidevamo, da to niso edini oglasi, ki so jih posneli ob obletnici delovanja. Ob tem se nam poraja vprašanje, ali bo Lesnina tudi letos osupnila slovensko oglaševalsko krajino.

Spomnimo, blagovna znamka je pred tremi leti predstavila serijo oglasov »Dobrodošli doma« ali po švedsko »Välkommen hem«, v katerih so izjemno domiselno pozdravili prihod Ikee v Slovenijo. Za kampanjo so prejeli več zlatih nagrad na oglaševalskih festivalih; prav tako so na 30. SOF-u postali znamka leta.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji