Lidlu Slovenija dve nagradi za projekte krepitve znamke delodajalca
Projekti znamke delodajalca Lidla Slovenije so bili na regionalnem dogodku Employer Brand Awards Adria prepoznani kot odlični.
»Nagradi v kategorijah Grand Prix Slovenia in Best Employer Brand in Retail Sector sta potrditev, da Lidl Slovenija v ospredje svojega delovanja vseskozi postavlja svoje zaposlene ter z inovativni pristopi in stalno skrbjo za zagotavljanje kar najboljših pogojev dela uspešno nagovarja raznolike ciljne skupine na izzivov polnem trgu zaposlovanja,« so komentirali v Lidlu Slovenija. V 15. letu svojega delovanja v Sloveniji so postavili tudi nov mejnik, in sicer 1900 zaposlenih.
Pred svojevrstnim izzivom
Kot pravijo, so se glede na obilico priložnosti, ki jih trenutno ponuja trg dela, in glede na potrebe po vedno novih zaposlenih znašli pred svojevrstnim izzivom: pridobiti predane in energične posameznike, ki si želijo varno zaposlitev, hkrati pa želijo s podjetjem pisati zgodbo o uspehu. »Tako smo v letošnjem letu na inovativen način, večkanalno, zelo uspešno nagovorili iskalce zaposlitve. Uspešnost kadrovskih projektov in njihov prispevek k strateški gradnji znamke delodajalca je prepoznala tudi žirija natečaja Employer Brand Awards Adria 2022, ki združuje strokovnjake kadrovske stroke iz več držav regije. Izpostavili so, da celostno dobro povezujemo in vključujemo tudi najzahtevnejše ciljne skupine – mlajše generacije,« pravijo. Omenjeni nagradi imajo za potrditev, da so pri komuniciranju Lidla Slovenija kot delodajalca inovativni, drzni, drugačni ter da uspešno in tudi prepoznavno nagovarjajo ciljne skupine.