LinkedIn v vseh pogledih raste
Prihodki LinkedIna so se v zadnjem poslovnem četrtletju zvišali za spoštljivih 36 odstotkov. Podatek dokazuje, kako velike spremembe se dogajajo na trgu zaposlovanja po vsem svetu.
Povpraševanje po zaposlitvenih oglasih na LinkedInu skokovito raste. Ljudje, iskalci dela in delodajalci so se zaradi covida znašli v prelomnem obdobju, ko se vse več posameznikov na novo loteva vprašanja kako, kje in predvsem zakaj delajo. Tako iskalci kadrov kot iskalci primernega dela se s temi vprašanji ukvarja prav na LinkedInu.
LinkedInova platforma Sales Navigator ima več kot milijon naročnikov oziroma milijardo dolarjev prihodkov letno. Lastnik LinkedIna – Microsoft - tudi poroča, da se vsak teden na njihovi platformi ustvari 24 tisoč dogodkov, ki jih potrdi 1,5 milijona ljudi. Pozor, vsak teden. Pri čemer platformo za organizacijo dogodkov intenzivno posodabljajo.
Dejavni so tudi na področju povezovanja samostojnih podjetnikov in mikro podjetij z naročniki. Poročajo o kar treh milijonih ustvarjenih povezav na tem področju.
Ko je Microsotf leta 2016 kupil LinkedIn za 26 milijard dolarjev je imel 430 milijonov uporabnikov, zadnji podatki kažejo, da je uporabnikov sedaj 810 milijonov, pri čemer bo številka verjetno nižja, ker se je aplikacija lani umaknila iz Kitajske (zaradi vse večjega poseganja države v aplikacije).
O LinkedInu in zaposlovanja bodo govorili na dnevu družbenih omrežij Dan_D, ki bo 24. marca 2022 v Ljubljani.