Lionel Messi dokazuje, da je na dobro pivo vredno čakati
Lionel Messi je zvezda oglaševalske akcije podjetja AB InBev za športni spektakel leta Super Bowl, ki bo 11. februarja v Las Vegasu.
Kaja Kovič
AB InBev je potrdil, da so zakupili dve minuti in pol oglasnega prostora na Super Bowlu LVIII. Oglaševali bodo piva Budweiser, Bud Light in Michelob Ultra. V oglasu za slednjega bo nastopil nogometni zvezdnik Lionel Messi, kar je njegov prvi nastop v oglasu za ameriški nogomet. Podjetje je javnosti prikazalo 15-sekundni vpogled v spot, v katerem gre Messi po pivo, a je pipa prazna, nato pa se prikaže napis: »Na Super Bowlu bo Messi dokazal, da je na vrhunsko svetlo pivo vredno čakati.«
Messiju pojavljanje v oglaševalskih akcijah ni tuje. V preteklosti je bil eden od zvezdnikov oglasov v sklopu UEFA Lige prvakov za blagovni znamki Lays in Pepsi.
AB InBev je poleg razkritja napovednikov za oglase na Super Bowlu javno oznanil še sponzorstvo na prvenstvu Copa America 2024, na katerem bo nastopil tudi Messi, seveda v barvah njegove domače Argentine.