Logitech dodal BeReal v praznične marketinške aktivnosti
Logitech je ob iskanju pozornosti pri mlajših v letošnje praznično marketinško načrtovanje dodal platformo BeReal: »Generacija Z živi na BeRealu.«
Kaja Kovič
Erika Priestley, poddirektorica marketinškega oddelka na Logitechu, to potezo opredeljuje kot »del obdobja preobrazbe« za to elektronsko podjetje, ki ponuja računalniško opremo, kot so tipkovnice, spletne kamere, slušalke in mikrofoni.
V praznični oglaševalski akciji »12 dni ponudb« je Logitech promoviral ekskluzivne ponudbe za svoje najbolj prodajane izdelke tudi na BeRealu. »Koncept in strategija sta izhajala iz razmišljanja o inovativnem načinu, kako se predstaviti in obenem spremeniti tradicionalni vodnik po darilih,« je dejala Priestleyjeva. »Platforma BeReal je povezana z večjimi prizadevanji Logitecha, da doseže potrošnike kadarkoli in kjerkoli so.«
Aplikcija BeReal je hitro postala priljubljeno omrežje za mlade in po raziskavi podjetja Sensor Tower (ki zagotavlja marketinške informacije in analitiko za mobilne aplikacije) se je od januarja 2022 število aktivnih uporabnikov povečalo za kar 2.254 odstotkov. Prisotnost Logitecha na BeRealu je pripomogla povečati prodajo v obdobju ob koncu leta, je še dodala Priestleyjeva, saj »generacija Z živi na BeRealu. Mlajši dajejo prednost avtentičnosti in slikam brez filtrov, in če poskušamo to občinstvo pretvoriti v oboževalce Logitecha, jih želimo srečati tam, kjer preživijo največ časa.«