Manga in anima: McDonald's obrnil logotip na glavo
Da bi veriga hitre prehrane proslavila svojo upodobitev v japonskih stripih manga in risankah anime, so se začasno preimenovali v »WcDonald's«.
Kaja Kovič
Japonske risanke (anime) in stripi (manga) že od osemdesetih let prejšnjega stoletja v svoje zgodbe vključujejo znamko hitre prehrane McDonald's. Da bi se izognili pravnim težavam, je postala tradicija, da studii in umetniki obrnejo McDonald'sov ikonični logotip na glavo in pri tem ustvarijo restavracijo WcDonald's.
McDonald's je končno sprejel svojo izmišljeno dvojnico na Japonskem in z agencijo Wieden+Kennedy New York zasnoval komunikacijsko akcijo, v kateri so ustvarili več zanimivih aktivacij.
»Aktivacija, kot je še ni bilo«
Podjetje je s pomočjo agencije ustvarilo več slikovnih kreativnih rešitev in posnelo nekaj različnih kratkih filmov, v kateri se prepletajo njihovi elementi z elementi, ki so tipični za mange in anime.
Za promocijo projekta so sklenili sodelovanje z japonskim pevcem in tekstopiscem Reolom in predstavili animiran glasbeni video in pesem 'Want U Luv It'. Slednja je objavljena tudi na platformah Spotify, YouTube, Apple Music in Amazon Music.
Tu pa se njihova aktivacija ne konča. Blagovna znamka je v igrici Fortnite ustvarila virtualni WcDonald's, kjer se igralci lahko združujejo z liki iz WcDonald'sovih animejev in mang, da premagajo izzive.
Pri McDonald'su so se lotili tudi fizičnih aktivacij in odprli fizično restavracijo WcDonald's v Los Angelesu, v kateri ponujajo izbrane menije hrane WcDonald's, ter ob odprtju restavracije organizirali veliko zabavo, katere rdeča nit je bila japonska kultura ter mange in anime.