heineken
Aktualno

Manj dela, več druženja

Pivovarski velikan Heineken v novi akciji cilja na mlade zaposlene, ki se prevečkrat znajdejo v začaranem krogu preobremenjenosti z delom.

Heineken je akcijo začel na azijskih trgih, predvsem v Južni Koreji in na Japonskem, ki slovita po dvanajst in večurnih delavnikih. Agencija LePub je tako zasnovala oglas, ki mlade nagovarja, naj raje manj delajo in se več družijo s prijatelji. Ime akcije »The Ghosted Bar« oziroma »Lokal duhov« se nanaša na izraz ghosting, ki v angleščini pomeni nenadno prekinitev komunikacije brez navedenega razloga. Prijatelj, »ujet« v pisarni, se tako »izkaže« kot duh v lokalu.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji