Marketing 2025: Krepitev optimizma potrdila še ena raziskava
WARC-ova raziskava The Voice of the Marketer 2025 potrjuje rast optimizma – večina strokovnjakov za marketing pričakuje povečanje proračunov in naložb v marketing in poslovanje.
Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot tisoč marketingarjev z vsega sveta, razkriva povečanje njihovega zaupanja v poslovno okolje leta 2025. Kar dve tretjini sodelujočih pričakuje izboljšanje poslovanja, medtem ko jih tretjina pričakuje tudi povečanje marketinških proračunov.
Tudi WARC-ova raziskava kaže, da napredek najbolj ogrožajo geopolitični konflikti in trgovinske politike; tri četrtine strokovnjakov namreč meni, da bodo gospodarske razmere pomembno vplivale na njihove strategije.
V ospredju naložbe v digitalne kanale
Globalne naložbe v oglaševanje bodo letos prvič presegle 1 bilijon dolarjev (torej tisoč milijard dolarjev), leta 2025 pa naj bi se povečala za 7,6 odstotka. Digitalni kanali, kot sta spletni video in družbena omrežja, ostajajo prioriteta, tradicionalni mediji pa so še vedno temeljni za krepitev zaupanja in pripovedovanje poglobljenih zgodb.
Vse bolj digitalne pa niso le njihove kampanje, temveč tudi orodja. Skoraj dve tretjini vprašanih uporablja orodja za merjenje učinkovitosti njihovih aktivnosti.
Podobne ugotovitve so bile predstavljene tudi v raziskavi Svetovne zveze oglaševalcev (WFA) in podjetja Ebiquity, kar nam omogoča predvidevanje, da bo prihajajoče leto potekalo v pozitivni luči za marketinško industrijo.