oi
Aktualno

Marketing iz zasede v letu velikih športnih dogodkov

Minulo leto je zaznamovalo kar nekaj pomembnih športnih dogodkov, med njimi poletne olimpijske igre v Parizu, EURO 2024 in SuperBowl. In kjer se odvijajo veliki spektakli s še večjimi sponzorskimi proračuni, tam je tudi marketing iz zasede.

V ta namen Slovenska oglaševalska zbornica v četrtek, 23. januarja 2025, organizira dogodek o marketingu iz zasede, kjer bodo predstavili novi dokument, ki ga je pripravila delovna skupina pod vodstvom Blaža Tomažina Bolcarja, ustanovitelja odvetniške pisarne Bolcar. Gre za dokument, ki jasno opredeljuje nove oblike nelojalne konkurence, pod njega pa so podpisani še prof. dr. Vesna Žabkar, Janez Rakušček, Cene Grčar, Matic Švab, Mojca Briščik in Urška Ušaj.

Kako je Nike za vedno (genialno) uničil olimpijski marketing

Verjetno je najbolj znan primer marketinga iz zasede oglaševalska kampanja podjetja Nike v času olimpijskih iger v Atlanti leta 1996. Ko naj bi Nike, domnevno, zavrnil predlog sponzorskega sodelovanja v višini 50 milijonov ameriških dolarjev (približno 45,5 milijonov evrov), je zakupil vse zunanje oglasne površine v okolici olimpijskih prizorišč. S kampanjo za blagovno znamko »Swoosh«, ki je obkrožala vsa olimpijska prizorišča, si je Nike preko televizijskih prenosov zagotovil ogromno pozornost in to z močno znižanami stroški v primerjavi s sponzorskim vložkom.

Olimpijski marketing v letu 2024

Lansko olimpijsko dogajanje v Parizu sta domiselno izkoristila tudi Intersport in TUI. Blagovna znamka Intersport si je s humorjem in vizualnimi podobami na podzemni železnici, na avtobusih in v pariških nakupovalnih središčih zaslužila zlato medaljo. Na plakat, ki prikazuje ene od njihovih kopalk, so zapisali: »Če se želite to poletje v Parizu izogniti prometnim zastojem, se odpravite po Seni.«

intersport

Tudi organizator potovanj TUI je dobro izkoristil vznemirjenje olimpijskih iger,  saj je kampanja temeljila na poplavi turistov v Parizu v času prireditve in želji Parižanov, da bi zapustili Pariz. Na plakatih je pisalo: »Nova disciplina: zapustite Pariz v rekordnem času!« in »Raje kot v Parizu si za bronasto prizadevajte kje drugje.«

tuitui

Zadetek v polno

»Medalja« za enega od najboljših (in malce nenavadnih) projektov v času evropskega prvenstva v nogometu je šla v roke  Pumi in Check24, nemški spletni strani za primerjavo cen. Izvedli so namreč kampanjo, v okviru katere so uporabnikom, ki so se registrirali na njihovi spletni strani, brezplačno razdelili 5 milijonov »neuradnih« dresov nemške ekipe.

euro2024

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji