Marketinška akcija, ki vas bo spravila v dobro voljo
Blagovna znamka Go-To Skincare je začela prvo tržnokomunikacijsko akcijo, s katero se uveljavljajo kot igriva in najboljša izbira za nego kože na avstralskem trgu. Takšnega oglasa zagotovo niste pričakovali.
Kaja Kovič
Kreativna zasnova namreč prinaša precejšen odmik od tradicionalnih lepotnih oglasov, saj prinaša nastop nepričakovanih likov in sporočilo, da je nega kože pomembna za prav vse Avstralce.
Podjetju Go-To je pomagala agencija Sayers Brand Momentum, saj so se kljub temu, da na tržišču obstajajo že 8 let, prvič doslej odločili za oglaševalsko akcijo. Med uporabljenimi komunikacijskimi kanali so zunanje oglasne površine, televizija, splet in družbena omrežja.
»Avstralija je na globalni ravni vodilna na področju nege kože in znamka Go-To je na avstralskem trgu v ospredju. Naši izdelki so učinkoviti in enostavni za uporabo. Avstralska flora je polna neverjetnih sadežev, oreščkov in rastlin, naše formule pa vsebujejo vse te naravne danosti,« pove ustanoviteljica Go-To Zoë Foster Blake. »Nego kože včasih jemljemo preveč resno. Ljudem želimo pomagati, da v negi kože uživajo brez skrbi, da se počutijo samozavestne in ponosne, da skrbijo zase.«
Cilj akcije je torej povečati prepoznavnost blagovne znamke Go-To. Njihovo ciljno občinstvo niso le mladi, ki skrbijo za kožo preventivno, temveč tudi starejši; znamka ima torej dinamično skupnost, zato so se pri akciji odločili za lahkotno vsebino. Sayers vodi tako strategijo za blagovno znamko, poskrbel pa je tudi za kreativne rešitve in medijski zakup. Nicky Bryson, soustanovitelj Sayers Brand Momentum, pravi: »Go-To ima duhovit in pronicljiv odnos s svojimi strankami, ni pretirano resen, znamka sama sebe ne jemlje preveč resno, obenem pa odraža rešitev, ki je namenjena vsem Avstralcem. Ni veliko znamk, ki imajo tako sijajne temelje za začetek marketinške poti.«