z
Aktualno

Marles predstavlja igro XL Marles Jenga

Marles je potešil radovednost mimoidočih in na Art Kampu razkril, kaj se je dober teden dni skrivalo v veliki oranžni škatli sredi Maribora.

Marles želi z inovativnimi pristopi ljudem približati les in njegove številne prednosti. Konec junija je s skrivnostno oranžno škatlo zbujal zanimanje mimoidočih na Grajskem in Glavnem trgu v Mariboru in jih spodbujal, da delijo svoj odgovor na vprašanje, kaj jim pomeni dom. Vsebina škatle je bila razkrita v Mestnem parku, kamor so jo prestavili konec tedna ob začetku Art Kampa, ki poteka v okviru Festivala Lent. »Škatlo smo najprej postavili in predstavili tam, kjer smo doma. Mariborčani nas niso razočarali – prejeli smo veliko sporočil v našem nabiralniku in z njimi bomo nadaljevali zgodbo 'Končno doma'. V škatli se je skrivala XL Marles Jenga, ki zdaj krasi Art Kamp,« pojasnjuje Nika Bratović, vodja marketinga in komunikacij pri Marlesu. Marles Jenga je narejena iz lesenih ostankov hiš, ki jih Marles sicer reciklira. Pod vodstvom Art Kampa do 29. junija potekajo tudi delavnice iz Marlesovega lesa, udeleženci pa se lahko tudi pomerijo v igri Jenga.

Kako pritegniti pozornost mimoidočih?

»Odločitev za oblikovanje škatle je bila preprosta – želeli smo oblikovati nekaj, kar bi pritegnilo pozornost mimoidočih in jih spodbudilo k odgovoru na vprašanje, kaj zanje pomeni dom. Hkrati pa smo vsebino škatle ohranili kot skrivnost do začetka Art Kampa, kjer smo predstavili igro XL Marles Jengo. S kampanjo smo želeli izpostaviti ključne vrednote podjetja, trajnost, odličnost in zelenovativnost, ki se odražajo tako v oblikovani igri kot tudi naših hišah,« dodaja Elena Osrajnik, grafična oblikovalka pri Marlesu.

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji