Martin Sorrell gre v napredne »adtech« projekte
Martin Sorrell, še pred leti največja živeča legenda danes klasičnega oglaševanja, je skupaj z nekdanjimi sodelavci iz WPP ustanovil sklad tveganega kapitala, ki bo investiral v oglaševalsko-tehnološka podjetja.
Sklad tveganega kapitala bo kupoval ali vlagal v zagonska podjetja s področja obdelave podatkov, razvoja vsebin, novih digitalnih medijev, splet 3.0 in komercialne uporabe (oglaševanja) v okolju metavesolja.
S partnerji želijo pridobiti 150 milijonov dolarjev kapitala. Ocenjujejo, da so zakonski, demografski in tehnološki pogoji, med katere sodijo strožji nadzor nad velikimi tehnološkimi velikani, vzpon generacije Z, demokratizacija infrastrukture umetne inteligence in razvoj okolja metavesolja odlični za vlagatelje v nove tehnologije, ki bodo spremenile oglaševalsko industrijo. Projekt je pomemben, ker velja Sorrell za enega od največjih poznavalcev oglaševanja na svetu, njegove načrte in ideje pa natančno spremlja ves oglaševalski svet in tudi konkurenti.
Bolj natančno, iščejo podjetja s področja programatičnega oglaševanja na povezanih televizijah, igračarstvu, digitalnih avdioprogramih, identifikaciji, monetizaciji metavesolja in drugih »adtech« projektov.
Sorrell je sicer leta 2018 ustanovil podjetje S4 Capital, digitalno agencijo, ki kotira na borzi. V njej je zaposlenih 7.000 ljudi, v letu 2021 so imeli milijardo dolarjev prometa.