Mastercard: »Odzivi na podkast z Borutom Pahorjem so vrhunski«
Povezovanje ljudi in ustvarjanje edinstvenih doživetij je zapisano v DNK družbe Mastercard. S projekti, ki jih snujejo v sodelovanju z različnimi partnerji, gradijo vključujoče zgodbe, odkrivajo nove možnosti in krepijo njihovo osrednje poslanstvo.
Kaja Kovič
Eden od takšnih projektov je tudi Mastercard® podkast navdiha z nekdanjim predsednikom države Borutom Pahorjem.
Ta je s svojo rekordno poslušanostjo in gledanostjo presegel okvire Slovenije, saj ga prepoznavajo v svetovnem merilu. Že sam gostitelj podkasta Borut Pahor je zaradi svoje titule nekaj posebnega in nadvse prepoznan, s spretno izbiro gostov pa so uspešno ponesli glas o navdušujočih zgodbah posameznikov tudi izven meja domačega okolja.
V prvi sezoni več kot dva milijona poslušalcev
V partnerstvu z medijsko hišo Adria Media in medijem Metropolitan je družba Mastercard želela predstaviti navdihujoče zgodbe izjemnih ljudi iz sveta športa, kulture, podjetništva in znanosti, ki s svojim delovanjem pomembno oblikujejo slovenski prostor. »V vlogi voditelja smo videli nekoga, ki bo s svojimi življenjskimi izkušnjami uspešno prebrodil tiste začetne trenutke v pogovoru in gostom vlil zaupanje, da se odprejo. Izkazalo se je, da Borutu Pahorju to odlično uspeva. S povabljenimi govorci smo v minuli sezoni odkrivali raznolika področja, od osebne rasti, premagovanja ovir in razvoja lastnega potenciala do ozadij prelomnih dogodkov v življenju posameznikov, o katerih so pogosto prvič spregovorili javno,« so v družbi Mastercard povedali za MM.
Prva sezona je imela skupno več kot dva milijona poslušalcev oziroma gledalcev, preko različnih kanalov pa je dosegla več kot dva milijona in pol uporabnikov družbenih medijev. Spletno mesto metropolitan.si, kjer so podkasti objavljeni, je obiskalo več kot 500 tisoč unikatnih uporabnikov. Epizode sta prek sedmih različnih kanalov oglaševala Mastercard Slovenija in Metropolitan. Dve najuspešnejši epizodi sta bili z igralko Katarino Čas, znano po vlogi v filmu Volk z Wallstreeta z Leonardom DiCapriom, in hokejistom Anžetom Kopitarjem, kapetanom moštva LA Kings v ligi NHL. Epizoda Katarine Čas je imela 250.000 ogledov in 245.000 klikov na vse povezane članke, Kopitarjeva pa 700.000 ogledov in 275.000 klikov.
Poslušalci prepoznavajo povezanost podkasta z družbo Mastercard
Prvo sezono Mastercard podkast navdiha so zaključili s premierno epizodo v živo, ki se je decembra odvila v Mastercard praznični vasici v Ljubljani. Borutu Pahorju se je v pogovoru pridružila legenda slovenskega nogometa, trener Matjaž Kek, ki je v lanskem letu z reprezentanco poskrbel za pravo nogometno evforijo. »Odzivi so bili vrhunski,« se dogodka spominjajo v družbi Mastercard. Sledil je še en pomemben preboj, ko so zaradi velikega zanimanja občinstva prvo sezono decembra začeli predvajati tudi na televizijski hiši Planet TV.
Ko predstavnike družbe Mastercard vprašamo, ali poslušalci prepoznavajo podkast z Borutom Pahorjem kot »njihovega«, odgovorijo pritrdilno in razložijo, da je Mediana preteklo jesen izvedla raziskavo, v kateri so ugotovili, da je četrtina vprašanih že slišala za Mastercard podkast, od tega sta zanj skoraj dve tretjini izvedeli na družbenih omrežjih. »Podkast Mastercard z Borutom Pahorjem je lani prejel tudi nagrado Websi za enega od najboljših medijskih projektov v letu 2023,« dodajo.
Februarja so začeli s snemanjem nove sezone, za katero obljubljajo pester nabor gostov. Nova sezona bo posneta na novi lokaciji, in sicer v mogočnem ambientu mariborskega Sodnega stolpa. »Razkrijemo lahko, da bo v prvi epizodi, ki prihaja konec febuarja, Borut Pahor gostil Lada Bizovičarja, ki je z družbo Mastercard sodeloval tudi januarja pri izvedbi vključujočega glasbeno-komičnega spektakla Slovenska muska,« napovedujejo.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, april 2024, #513. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.