messi
Aktualno

Mastercardov film z Lionelom Messijem za Ligo prvakov UEFA

Mastercard je svojo dolgoletno podporo Ligi prvakov UEFA obeležil s filmom, izdelanem s pomočjo umetne inteligence, v katerem igra glavno vlogo globalni ambasador podjetja, nogometaš Lionel Messi.

V filmu, ki si ga lahko ogledate na platformi Pricelessse eden od najboljših nogometašev na svetu, ki je kar štirikratni zmagovalec Lige prvakov UEFA, ozre v preteklost in raziskuje vpliv, ki ga je nogomet imel in ga še vedno ima na njegovo življenje. Po besedah ustvarjalcev filma vas bo vsebina raznežila in navdihnila.

Ko mladi Messi oživi z inovativno uporabo umetne inteligence

Kot pravijo pri Mastercardu, je bilo ustvarjanje filma zelo vznemirljivo tudi zato, ker so pri tem uporabili novo metodo posebnih učinkov VFX »Neural Rendering«, ki omogoča inovativno uporabo umetne inteligence. Ta namesto običajnih grafičnih posebnih učinkov izdela »sintetično upodobitev«.

messi

Messi je bil nad inovacijo menda popolnoma navdušen: »Ta tehnologija je fantastična. Ko sem film pokazal družini in prijateljem, niso mogli verjeti, kako je Mastercardu uspelo tako resnično prikazati, kako komuniciram s samim seboj kot fantom.« V filmu namreč vidimo mladega Messija, kot da bi bil resničen. »Želim si, da bi imel tudi v resničnosti priložnost govoriti z mladim Lionelom in mu sporočiti, da bo vse v redu, da se bodo napori in odrekanja obrestovali ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi,« je dejal ob premieri.

Nad projektom je navdušen tudi Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri podjetju Mastercard. »Presrečni smo, da smo lahko sodelovali z našim globalnim ambasadorjem Lionelom Messijem in s svetom delili njegovo ljubezen do nogometa. Danes pa že z veseljem pričakujemo finale Ligo prvakov UEFA v Parizu konec meseca, ko bomo lahko skupaj praznovali svetovno priljubljenost nogometa.«

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji