McDonald's: Močna podpora Latinoameričanov v filmski industriji
Podjetje McDonald's je vzpostavilo platformo Spotlight Dorado, preko katere spodbuja latinskoameriške talente v Hollywoodu. S komunikacijsko akcijo bodo trem osebam omogočili vstop v filmsko industrijo.
Kaja Kovič
Do 3. junija lahko pisatelji, režiserji in producenti latinskoameriškega porekla, ki imajo stalno prebivališče v ZDA, oddajo scenarije in zgodbe na SpotlightDorado.com. Med njimi bo žirija izbrala tri finaliste, ki bodo prejeli 75 tisoč dolarjev za produkcijo njihovih kratkih filmov, omogočili jim bodo pomembne povezave, podporo ter mentorstvo vodilnih v industriji.
Novembra bo nato javnost glasovala za enega izmed treh kratkih filmov, zmagovalec pa bo dobil poslovno priložnost za sodelovanje z McDonald'som v produkcijskem oddelku.
Veriga hitre prehrane je že lani napovedala, da namerava podvojiti naložbe v različne medijske partnerje z namenom izboljšati zastopanost različnih skupin v podjetju. Za podporo Latinoameričanov s Spotlight Doradom so se odločili, da zapolnijo vrzeli med odstotkom latinoameriške populacije v ZDA in odstotkom filmov, ki pripovedujejo njihove zgodbe - Latinoameričani predstavljajo skoraj 20 % prebivalstva ZDA, njihove zgodbe predstavljajo manj kot 1 % tistih, ki jih pripoveduje v Hollywoodu.
McDonald's je ravno te dni objavil dobiček v prvem četrtletju 2022. Zabeležili so 11,8-odstotno povečanje prodaje po vsem svetu in 3,5-odstotno povečanje prodaje v ZDA. Veriga je uspeh delno pripisala tudi temu, da s strankami gradijo globlji odnos in spreminjanjo njihove izkušnje v izjemne, tudi kulturno obarvane, trenutke.