j
Aktualno

Med najboljšimi novičarskimi portali v regiji po izboru bralcev tudi 24ur.com in Siol.net

Na petem izboru Media Daily za najboljši regionalni novičarski spletni medij v letu 2022 so za zmagovalca izbrali srbski spletni medij Danas.rs. Pri določanju zmagovalca je bil odločilen seštevek glasov bralcev (30 odstotkov) in točk žirije (70 odstotkov)

Glede na glasove so bralci za najboljši portal v regiji izbrali slovenski portal 24ur.com; namenili so mu 34,69 odstotka glasov oziroma 12 točk. Drugouvrščeni portal je prav tako slovenski, Siol.net, medtem ko se je na tretje mesto po izboru bralcev uvrstil srbski Danas.rs. Odstotke glasov oziroma točke glasovanja bralcev si oglejte na spodnji fotografiji.

j

Na končno zmago pa so bistveno vplivale točke žirije, v kateri so bili Marjan Jurenec iz Slovenije, Lejla Turčilo iz Bosne in Hercegovine, Milica Slijepčević in Olivera Sašek Radulović iz Srbije, Orce Kostov iz Severne Makedonije, Saša Paprella in Mato Brautović iz Hrvaške in predsednik žirije Neven Šantić, prav tako iz Hrvaške. Žirija je največ točk, 28, namenila srbskemu portalu Danas.rs, ki je po skupnem seštevku točk žirije in glasov bralcev z 38 točkami postal zmagovalec izbora 2022. Od slovenskih portalov je žirija največ točk dodelila portalu Delo.si (20), nekoliko manj Dnevniku (12) in portalu 24ur.com (11), najmanj pa portalu Siol.net (4). Več o tem si lahko ogledate na spodnji fotografiji.

c

V skupnem seštevku točk je na natečaju torej zmagal srbski portal Danas.rs, med slovenskimi pa se je na najvišje mesto povzpel portal 24.ur.com, in sicer na šesto mesto. Končni razpored si lahko ogledate tu:

j

Strožji kriteriji za prijavo na natečaj

Letos je na natečaju prvič sodelovalo le 20 medijev, deset manj kot prejšnje leto, saj se je uredništvo portala Medijski dnevnik odločilo, da nominira in ocenjuje samo tiste portale, ki ustrezajo določenim kriterijem. Od 1. do 30. novembra 2022 je za najboljši spletni medij v regiji skupaj glasovalo 62.695 bralcev.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji