Med zvenečimi imeni na SOF tudi Sandra Bold iz milanskega Publicisa
Sandra Bold, digitalna in globalna kreativna direktorica v agenciji Publicis Milan, je del ekipe, ki ustvarja oglaševalske akcije za znamki Diesel in Heineken.
Sandra Bold le 450 kilometrov stran od Ljubljane kot del globalne ekipe pod taktirko Bruna Bertellija ustvarja globalne oglaševalske akcije. Poleg Dieslovih »Side Biz« in »Be a Follower« ali Heinekenovih »Back the Bars«, »Back to the Bars« in »Daniel Craig VS James Bond« je zasnovala še številne druge v zadnjih dveh letih nagrajene akcije na vseh pomembnejših festivalih kreativnosti, vključno s kanskim. Sandra je morda res stara le dobrih 30 let, a ima že 23 kanskih levov, leta 2016 pa je bila celo imenovana za tekstopisko leta.
»Tudi letošnji predavateljski vrhunec naše stroke s Sandro Bold je prispevek k razvoju naše industrije pod pokroviteljstvom Publicis Groupe Slovenia, ki vsako leto poskrbi za zveneča predavateljska imena na domačih festivalih,« pravijo v Publicis Groupe Slovenia. Pri tem navajajo Geoffreyja Hantsona iz agencije Duval Guillaume, Juliena Benmousso iz agencije Marcel Paris, Jasona Romeyka iz Saatch i& Saatchija, Jörga Riomnija iz romunskega Publicisa in Bruna Bertellija iz Publicis WW.
Pogovor s Sandro Bold o aktualnih izzivih, načrtovanju, vpogledih, izvedbah, zakulisju, anekdotah, rezultatih oglaševalskih akcij in delu z globalnimi znamkami bomo objavili v oktobrski, »po SOF-ovski« številki Marketing magazina.