Media Publikum: »Naš promet se bo zmanjšal za 20 do 30 odstotkov«
S Tilnom Klaričem, direktorjem največjega slovenskega medijskega zakupnika Media Publikum, smo se pogovarjali o tem, kaj trenutna kriza pomeni za njihovo poslovanje.
Tina Guček
Po njegovih besedah že občutijo izpad prometa, saj so določeni naročniki že po 11. marcu 2020 začeli ustavljati ali premikati svoje aktivnosti za nedoločen čas, zato ocenjuje, da se bo njihov promet zmanjšal za 20 do 30 odstotkov.
Trenutne razmere bodo po mnenju Tilna Klariča še bolj drastično vplivale na aprilski promet in celotno trimesečje. Kot pravi, so odzivi oglaševalcev na nastalo stanje različni. »Opravka imamo praktično z vsemi situacijami, od popolne odpovedi ali prestavitve že naročenih ali načrtovanih akcij do delnega zmanjšanja proračunov, pa tudi takšnih, ko oglaševalci z aktivnostmi nadaljujejo po načrtih. Delno se je spremenila tudi vsebina akcij oziroma kreativne rešitve, ki so se prilagodile novim razmeram,« je Klarič povedal za MM.
Povečujeta se gledanost televizije in obisk spletnih portalov
V Media Publikumu opažajo porast oglaševalskih sporočil, ki spodbujajo nakupe preko spletnih prodajaln, pri čemer prevladuje kombinacija televizije in spleta. V času, ko je gibanje omejeno in so ljudje več časa doma, zaznavajo velik dvig gledanosti televizije, predvsem informativnega programa, raste pa tudi obisk spletnih portalov. »Na drugi strani je pod udarom zunanje oglaševanje, pa tudi radio in tisk,« opaža Klarič.
Na vprašanje, koliko časa bo panoga potrebovala, da se ponovno postavi na noge, odgovarja, da je težko kar koli napovedati. »Zelo je odvisno od časa, ko bodo veljali ukrepi za omejeno gibanje. Dlje časa, ko bomo 'doma', večje posledice bodo in dlje časa bo gospodarstvo okrevalo,« obdobje negotovosti še komentira Klarič.