tamara slapar medialog
Aktualno

Medialog: »Oglaševanja ni smiselno popolnoma 'ugasniti'«

Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog, pravi, da so posledice koronakrize občutili že v prvem tednu spremenjenega načina življenja. Načrtovani mesečni prihodki so za namreč zmanjšali kar za polovico.

Kljub temu meni, da trenutna situacija na oglaševanje ne bi smela bistveno vplivati. Še več – prepričana je, da sta marketing in oglaševanje ključna tudi v času krize.

Oglaševalci naj ta čas izkoristijo za pozitivna družbena sporočila

»V prvih dneh smo se predvsem morali prilagoditi uvedenim ukrepom, hkrati pa se je treba zavedati, da življenje teče dalje. Ukrepi, ki so trenutno nujno potrebni, ne bodo trajali večno. Gre samo za spremenjen način življenja. Na oglaševanje samo ne bi smeli bistveno vplivati,« meni Tamara Slapar.

Ker je jasno, da je določene storitve v tem času nesmiselno oglaševati, so se z naročniki pogovorili in dogovorili glede dela v prihodnje. »Določene načrtovane aktivnosti je smiselno zamrzniti in jih prestaviti na ugodnejši čas, sploh akcije, ki so vezane na zunanje aktivnosti in jih je zdaj nesmiselno izvajati. Na splošno pa oglaševanja ni smiselno popolnoma 'ugasniti',« je prepričana Slaparjeva. Kot svetuje, naj oglaševalci svoje oglaševalske akcije pametno prilagodijo trenutnim razmeram. Pri tem naj bo njihova blagovna znamka nosilec pozitivnega sporočila in kot takšna podpira svoje lastne izdelke in storitve ter pomaga graditi duh kolektivnega družbenega optimizma. »Oglaševalci naj izkoristijo ta čas za pozitivna družbena sporočila, kar se jim bo v prihodnosti povrnilo,« je prepričana.

Strategije naj se ne spreminjajo, le prilagodijo

»V trenutni situaciji naj se strategije oglaševalcev ne bi bistveno spremenile, prilagodijo naj se samo glede izbora medijev in vložkov, ki ta trenutek zagotavljajo najboljše rezultate. Še vedno je ključna vloga množičnih medijev v kombinaciji z digitalnimi, in seveda drugimi aktivnostmi. Vsekakor pa bi poudarila, da sta marketing in oglaševanje ključna tudi v času krize. Pravzaprav zdaj še najbolj, saj gre za investicijo,« zaključi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji