Medijske hiše na pomoč Ukrajincem
Nekatere medijske hiše se niso odzvale le s poročanjem, temveč tudi z donacijami.
AP
Švedska medijska hiša Bonnier News, pod okrilje katere sodi Časnik Finance, bo ukrajinskim medijem in medijskim organizacijam namenila milijon švedskih kron oziroma okrog 95 tisoč evrov.
Medijska hiša Pro Plus se je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Moste-Polje aktivirala v skupni humanitarni akciji v pomoč otrokovom v sirotišnici Lugansk – Lvov. »Zveza prijateljev mladine Moste-Polje sicer aktivno in vsak dan pomaga slovenskim družinam v stiski, v teh časih pa bo skupaj s POP TV pomoč zagotovila ukrajinskim otrokom,« so zapisali v objavi. V njej je tudi več informacij, kako lahko sami sodelujete v akciji. Skupina PPF, ki je lastnik Pro Plus, bo namenila 100 milijonov čeških kron oziroma okrog štiri milijone evrov za izboraževanje begunskih otrok iz Ukrajine.