bla
Aktualno

Medijske hiše na pomoč Ukrajincem

Nekatere medijske hiše se niso odzvale le s poročanjem, temveč tudi z donacijami.

Švedska medijska hiša Bonnier News, pod okrilje katere sodi Časnik Finance, bo ukrajinskim medijem in medijskim organizacijam namenila milijon švedskih kron oziroma okrog 95 tisoč evrov.

Medijska hiša Pro Plus se je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Moste-Polje aktivirala v skupni humanitarni akciji v pomoč otrokovom v sirotišnici Lugansk – Lvov. »Zveza prijateljev mladine Moste-Polje sicer aktivno in vsak dan pomaga slovenskim družinam v stiski, v teh časih pa bo skupaj s POP TV pomoč zagotovila ukrajinskim otrokom,« so zapisali v objavi. V njej je tudi več informacij, kako lahko sami sodelujete v akciji. Skupina PPF, ki je lastnik Pro Plus, bo namenila 100 milijonov čeških kron oziroma okrog štiri milijone evrov za izboraževanje begunskih otrok iz Ukrajine.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji