Frankl
Aktualno

Medijski trg bo čez leto ali dve precej drugačen

Peter Frankl, direktor in glavni urednik Časnika Finance, napoveduje, da bo »koronakriza« brutalno vplivala na poslovanje medijskih hiš v Sloveniji v naslednjih mesecih, predvsem na področju oglaševanja, prirejanja dogodkov in prodaji tiskanih vsebin.

»Kriza spodbuja prodajo internetnih vsebin, a kdor je šele zdaj začel dobro prodajati internetne naročnine, ne bo nabral dovolj prihodkov, da bi lahko vsaj deloma nadomestil izpad iz oglaševanja in prodaje tiskanih vsebin,« pravi Peter Frankl. Po njegovi oceni bo kriza zelo prizadela medije, ki so odvisni predvsem od oglaševanja in ki niso specializirani na nišno občinstvo ter jih že zdaj pestijo visoki stroški.

Preživeli bodo nišni mediji

Po njegovem mnenju bodo preživeli tisti, ki so specializirani oziroma nišni, tisti, ki imajo že zdaj nizke stroške, mediji, ki imajo razmeroma velike prihodke od spletnih naročnin, ter oni, ki so danes močni, dobro likvidni in kujejo velike dobičke. »Vendar bodo tudi ti tenko piskali. Medijski trg bo čez eno leto ali dve precej drugačen od zdajšnjega, manjši, bolj koncentriran in še bolj interneten. Državni finančni posegi bodo lahko življenje tistih, ki so zdaj najbolj na udaru, podaljšali, vendar ne za dolgo,« napoveduje Frankl.  

Sproti se bodo prilagajali razmeram

Na vprašanje, katere ukrepe iz državnega »koronapaketa« bodo uveljavljali na Časniku Finance, odgovarja, da to še ni povsem jasno, saj se bodo sproti prilagajali razmeram. »Že zdaj pa lahko povem, da bodo državni posegi, predvsem pri prevzemanju stroškov za delavce na čakanju in kritje pokojninskih prispevkov za zaposlene, zelo dobrodošli,« še doda.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji